21 Mart 2025

CTR-reklamani bosish koeffitsienti

Internetda boshlangan reklama kampaniyasining qanchalik samarali ekanligini tushunish CTR indikatori yordamida mavjud. Ushbu ko'rsatkich reklama kartalarining bosilishini ko'rsatadi-reklama, bannerlar, kompaniyangiz veb-saytiga olib boradigan havolalar. Nima uchun CTR ko'rsatkichi muhim, veb – saytingizda bosish koeffitsientini qanday hisoblash va metrikani oshirish usullari-biz sizga sharhimizda aytib beramiz.

CTR metrikasi nimani anglatadi

Onlayn reklama kampaniyasini boshlashda uning samaradorligini kuzatish muhimdir. Bu sizga strategiyani to'g'rilashga, kerakli natijaga olib kelmaydigan reklama kanallaridan voz kechishga imkon beradi.

Buning uchun CTR metrikasi ishlatiladi reklama kampaniyasi uchun kliklar soni, umumiy reklama ko'rgan foydalanuvchilar soni hisoblanadi. Reklama qancha ko'p bosilsa, reklama shunchalik foydali bo'ladi.

CTR ko'rsatkichini konversiya koeffitsienti metrikasi bilan aralashtirmang – biz sizga farq nima ekanligini aytib beramiz. Bu, shuningdek, marketing faoliyati samaradorligini baholash uchun muhim ko'rsatkichdir, ammo u butunlay boshqa ma'lumotlarni ko'rsatadi. Konversiya darajasi (CR) – bu saytga tashrif buyuruvchilar va sotib olganlar sonining nisbati.

CTR metrikasi nimani anglatadi

Reklamaga qiziqqan har bir kishi maqsadli harakatni yakunlay olmaydi va buning sababi narx siyosati, tovarlarning mavjudligi, to'lov va etkazib berish imkoniyatlari va hatto savdo menejerlarining ishi bo'lishi mumkin. Ammo bu reklama samaradorligiga mutlaqo bog'liq emas.

Reklamada CTR-ni qanday hisoblash mumkin

Internetdagi reklama samaradorligining eng muhim ko'rsatkichlaridan birini hisoblash juda oson. Buning uchun siz onlayn taassurotlar soni bo'yicha ma'lumotlarni olishingiz kerak, shuningdek bosish mumkin-reklamani ko'rganlar qancha veb-saytga o'tdilar va ushbu ma'lumotlarga asoslanib, CTR foizini formula bo'yicha hisoblang:

Reklama bosish soni / reklama taassurotlari soni * 100%

Keling, hisob-kitob qanday amalga oshirilishini misol bilan ko'rib chiqaylik. Kompaniya maqsadli joylashtirishni onlayn buyurtma qildi va manfaatdor mijozlarga 500 ta taassurot qoldirdi. Reklama bannerini bosishdi va 45 kishi saytga kirishdi. Biz reklama joylashtirilgan saytdan ma'lumotlarni olamiz-Google Ads, Yandex Direct va boshqalar.

45 / 500 *100% = 9%

Ma'lum bo'lishicha, reklama kampaniyasini bosish koeffitsienti to'qqiz foizni tashkil etgan. Bu shuni anglatadiki, reklamalarni ko'rgan, qiziqqan va veb-saytga o'tganlar sonining aynan shu foizi.

Qaysi CTR yaxshi

Internetdagi reklamalarning o'ziga xos xususiyati shundaki, joylashtirishning ko'plab turlari mavjud, shuningdek reklama kampaniyasini sozlash uchun turli xil vositalardan foydalanish mumkin. Shuning uchun onlayn reklama uchun qaysi CTR ko'rsatkichi yaxshi deb hisoblanadi degan savolga bitta javob yo'q. Bularning barchasi joylashtirish turiga va ishlatiladigan vositalarga bog'liq.

Internetda reklama joylashtirishning ikkita asosiy turi mavjud. Keling, ularni batafsil ko'rib chiqaylik va ular uchun qanday CTR ko'rsatkichlariga intilish kerak.

Kontekstli reklama bosish mumkin bo'lgan eng yuqori ko'rsatkichga ega. Buning sababi shundaki, uni nafaqat mahsulotga qiziqishi mumkin bo'lgan mijozlar, balki uni qidirayotganlar ham ko'rishadi.

CTR indikatoriga reklamaga xos bo'lgan asosiy ibora ta'sir qiladi. Bu, o'z navbatida, tijorat, axborot va GEOga bog'liq bo'lishi mumkin.

Axborot iboralari bosish qobiliyatining eng past o'rtacha ko'rsatkichini namoyish etadi. Serp-larda saytlar taklif etiladi, ular orasida foydalanuvchilar ko'pincha ularni qiziqtirganlarni tanlaydilar, ammo reklama sifatida qayd etilganlar ko'pincha o'tkazib yuboriladi. Ushbu turdagi kontekstli reklama uchun CTR qidiruvining yaxshi natijasi 4 foizdan 9 foizgacha, ammo o'rtacha 5 foizni tashkil qiladi.

Qaysi CTR yaxshi

Tijorat kalit iboralariga sotib olishni istagan foydalanuvchilar tomonidan yozilganlar kiradi. Odatda ular "narx", "sotib olish", "buyurtma berish", "sharhlar"kabi kalitlarni o'z ichiga oladi. Bunday holda, indikator to'g'ridan-to'g'ri reklama matnining Foydalanuvchining qidiruv so'roviga bog'liqligiga bog'liq. Shuning uchun bosishlar soni birdan olti foizgacha yoki to'qqizdan yigirma foizgacha bo'lishi mumkin.

Bosishning eng yuqori ko'rsatkichlari foydalanuvchi joylashgan joyga bog'langan yoki qidiruv so'rovida ko'rsatilgan kontekstli reklama e'lonlarini ko'rsatadi. Masalan, bu "Toshkentda pizza buyurtma qilish" yoki "Samarqand qurilish materiallari"degan asosiy iboralar. Bunday holda, bosish qobiliyati taxminan 20 foizni tashkil qiladi-bu foydalanuvchilar ma'lum bir shahar yoki mintaqada mahsulot yoki xizmatni izlashlari bilan izohlanadi.

Maqsadli reklama biznes uchun tobora ommalashib bormoqda, chunki u yangi mijozlarni jalb qilishga imkon beradi. Ammo shuni yodda tutish kerakki, bu kontekstga qaraganda unchalik samarali emas – foydalanuvchilar potentsial mijozlar guruhiga kiradi, ammo ma'lum bir vaqtda ma'lum bir mahsulot yoki xizmatni qidirmaydilar. O'rtacha, bunday reklamani bosish qobiliyati kamdan-kam hollarda 1% dan oshadi.

Bosish qobiliyatini qanday oshirish mumkin

CTR balining yaxshilanishi internetdagi turli saytlarda maqsadli va kontekstli reklamalarni joylashtiradigan barcha kompaniyalarni qiziqtiradi. Marketing bo'yicha mutaxassislar yuqori bosish tezligini olishga imkon beradigan echimlar ro'yxatini taqdim etadilar.

  • Kalitlarni reklama qilish uchun ehtiyotkorlik bilan tanlash, shuningdek ularni sarlavha va matnga kiritish;
  • Tomoshabinlarni e'londa harakatga chorlang – bu ko'rsatkichni 25% gacha oshirishi mumkin%;
  • Ko'rsatish cheklangan minus so'zlarni qo'shing-masalan, "radio boshqaruvidagi mashina" so'rovini kiritishda avtomobil reklamasi aniq ko'rsatilmaydi.;
  • Reklama ko'rsatilmaydigan saytlar uchun istisnolarni, shu jumladan ularni qidirishni ko'rsating;
  • Bitta emas, balki bir nechta saytlar uchun turli xil reklama kampaniyalarini yarating;
  • Qidiruv guruhlari bo'yicha so'rovlarni ajratishdan foydalaning – tijorat, GEOga bog'liq, axborot;
  • Maqsadli auditoriyangizni ko'rsatganingizga ishonch hosil qiling.

Parametrlarni sozlash uchun ishga tushirishdan oldin reklamalarni sinab ko'rish imkoniyatini unutmang.



Savollaringiz bormi? Bizga yozing!
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.