08 Noyabr 2024

Nutqni tahlil qilish

Marketing faoliyati samaradorligining past ko'rsatkichlarining sababini aniqlash juda qiyin bo'lishi mumkin. Ba'zan bu ofis xodimlarining samarasiz ishlashi bilan bog'liq, chunki ular mijozlar bilan muloqot qilishda xato qilishadi.

Ammo xodimlarning samaradorligini qanday baholash mumkin, chunki agar siz barcha qo'ng'iroqlarni tinglasangiz, bu ko'p vaqt talab etadi?

Nutqni tahlil qilish bilan muammoni hal qilish mumkin – xodimlarning ishini nazorat qilish, barcha mijozlarning qo'ng'iroqlarini tezda tahlil qilish, nutqni aniqlash tizimi yordam beradi.

Ishlash printsipi

Mijozlarga xizmat ko'rsatish jarayonini nazorat qilish uchun menejerlarning Real vaqt samaradorligini tahlil qilish uchun nutqni aniqlash texnologiyalarini joriy etish qo'llaniladi. Shu tarzda, potentsial mijozlar auditoriyasining ishdan chiqishiga olib keladigan xodimlarning zaif tomonlarini aniqlash uchun ovozli qo'ng'iroqlarni tezda tahlil qilish mumkin.

  • Tizim avtomatik ravishda qo'ng'iroqlarni tahlil qiladi, ba'zi so'zlarni ajratib turadi va ovozni matn formatiga o'tkazadi;
  • Xizmat sifatini pasaytiradigan dialogdagi so'zlarni aniqlab, siz menejerlarning samarali ishini qurishingiz mumkin;
  • Ovozlar bo'linadi (mijoz va menejer) – sukunat aniqlanadi yoki suhbatdoshlar bir-birini to'xtatsa.

Tahlil natijasida siz mijozlar nima uchun bitimni rad etishining sababini aniqlay olasiz. Qabul qiling, buning sabablari har xil bo'lishi mumkin va bu ko'pincha maslahatlarning past darajasi, tanlovning qiyinligi, to'lov va etkazib berish shartlari. Past ko'rsatkichlarning sabablarini tezda aniqlab, siz o'zingizning kompaniyangiz faoliyatini sozlashingiz mumkin.

Nutq tahlilining ishlash printsipi

Yangi texnologiyalar tufayli tahlilni xodimlarni jalb qilmasdan ham amalga oshirish mumkin. Xizmatdagi muammolar avtomatik ravishda qayd etiladi-qo'shimcha xizmat taklif qilinmaydi, shikoyatlar qayd etiladi yoki menejerning mijozlarga nisbatan qo'pol munosabati.

Nutq tahlillari tufayli tahlilda inson omilining ta'siri ham chiqarib tashlanadi.

Nutq tahlilini ulashning afzalliklari

Savdo bo'limi va call-markazning ish sifatini baholash uchun nutq tahlilining samaradorligi oshirib yuborilmaydi. Siz nafaqat mijozlar tomonidan bitimdan voz kechish sabablarini, balki qo'shimcha imtiyozlarni ham olasiz:

  • Avtoulov rejimidagi barcha qo'ng'iroqlar nafaqat yozib olinishini va tahlil qilinishini bilib, xodimlar ishda javobgardirlar;
  • Mijozlar tomonidan taqdim etilgan ma'lumotlarni tahlil qilib, siz raqobatchilar haqida bilib olasiz va ishda ma'lumotlardan foydalanishingiz mumkin;
  • Har bir xodimning ish samaradorligini aniqlang – kiruvchi dasturlar bilan kim yaxshiroq ishlaydi va chiquvchi liniyada kim samaraliroq;
  • Amaldagi skriptlarni baholash-ko'pincha samarasiz skriptlar past ko'rsatkichlarga olib keladi;
  • Yangi xodimlarni o'qitish uchun foydalanish uchun menejer qo'ng'iroqlarining eng yaxshi namunalarini tanlang.

Ro'yxatda keltirilgan afzalliklar ularning to'liq ro'yxatidan uzoqdir. Nutqni aniqlash tizimi, shuningdek, sizning biznesingiz samaradorligini oshirish uchun ko'plab boshqa muammolarni hal qilishga imkon beradi.

Nutq tahlilini sozlash

Texnologiyaning afzalligi shundaki, u" bulutli " mahsulotdir. Uzoq va murakkab sozlash talab qilinmaydi va siz uni qisqa satrlarda mutaxassislarni jalb qilmasdan o'zingiz qilishingiz mumkin.

Nutq tahlilini sozlash

Ma'lumotlarni qayta ishlash uchun barcha vositalar ishlab chiquvchi serverlarida joylashgan. Platformani ochiq API orqali ulab, faqat telefon liniyasi integratsiyasini amalga oshirishingiz kerak bo'ladi.

Bundan tashqari, ishlab chiquvchining "buluti" ga ulanmasdan yechimlar mavjud va keyin kerakli dastur kompyuteringizga o'rnatiladi. Ushbu parametrning afzalligi shundaki, u ishlash uchun tarmoqqa ulanishni talab qilmaydi va barcha ma'lumotlar faqat siz bilan saqlanadi va uchinchi tomon xizmatlariga o'tkazilmaydi.

Qanday natijalarga erishish mumkin?

Menejerlarning ishi va taklif etilayotgan xizmat sifatidagi muammoli savollarga tezkor javob berish qobiliyati samarasiz ishlash sabablarini bartaraf etib, ularga tezda javob berishga imkon beradi. Nutq tahlilidan foydalanadigan mijozlarimiz statistikasiga ko'ra, quyidagi samaradorlik ko'rsatkichlariga erishiladi:

  • Konversiyaning 20% gacha o'sishi;
  • Ma'lumotlarni aniqlashtirish uchun kamroq qo'ng'iroqlar;
  • Mijozlarning chiqish darajasi 7% ga kamayadi.

Shuningdek, mijozlar mijoz qo'ng'iroqlarini qayta ishlashdan keyin menejerlarning ish vaqti 15 foizga kamligini ta'kidlashadi. Umuman olganda, bunday ko'rsatkichlar ish samaradorligini yo'qotmasdan aloqa markazi yoki savdo bo'limining ishlashini ta'minlash xarajatlarining pasayishini ko'rsatadi.



Savollaringiz bormi? Bizga yozing!
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.