Savollar va javoblar

Ishonch telefoni

Nima uchun autsorsing foydali yechimdir?

Q:

Nima uchun autsorsing foydali yechimdir?

A:

Ishonch telefonini ishga tushirish ko'p vaqt talab etadi va katta moliyaviy xarajatlarni o'z ichiga oladi va siz o'zingizning kompaniyangizni yaratish va ishga tushirish uchun qancha pul sarflashini hisoblash orqali ishonch hosil qilishingiz mumkin. Autsorsing xizmati xodimlarni qidirish va o'qitishni, ish joylarini jihozlashni talab qilmaydi, bu esa xarajatlarni sezilarli darajada kamaytiradi. Professional jamoani jalb qilish nafaqat pulni tejashga, balki yuqori ish natijalariga erishishga imkon beradi.

Uchinchi tomon kompaniyasi ishlarning sifatli bajarilishini ta'minlay oladimi?

Q:

Uchinchi tomon kompaniyasi ishlarning sifatli bajarilishini ta'minlay oladimi?

A:

Syntonic mijozlar uchun loyihalarni amalga oshirishda formulali yondashuvni qabul qilmaydi. Har bir kompaniya uchun individual rejaga muvofiq loyiha ishlab chiqiladi va amalga oshiriladi. Har bir loyiha uchun biz operatorlarni sizning kompaniyangiz Real vaqtda kuzatishi mumkin bo'lgan natijani kafolatlash uchun o'rgatamiz.

Virtual kotib-bu qanday xizmat?

Q:

Virtual kotib-bu qanday xizmat?

A:

Virtual kotib va sizning kompaniyangizning doimiy xodimi o'rtasidagi farq uzoq ofisda ishlashdir. Barcha aloqa kanallari orqali qo'ng'iroqlar xuddi kotib sizning kompaniyangizning ofisida bo'lgani kabi qayta ishlanadi. Ishning to'liq hisoboti autsorsing samaradorligini kafolatlaydi, ammo ancha foydali.

Autsorsing ishonch telefoni mijozlarga qanday xizmat qiladi?

Q:

Autsorsing ishonch telefoni mijozlarga qanday xizmat qiladi?

A:

Autsorsing aloqa markazining ishlash printsipi o'zidan farq qilmaydi. Faqatgina farq shundaki, ish loyihaga jalb qilingan mutaxassislar tomonidan masofaviy formatda amalga oshiriladi. Qo'ng'iroqlar va qo'ng'iroqlar sizning kompaniyangiz nomidan qabul qilinadi va siz o'zingizning telefon liniyangizdan foydalanishingiz mumkin. Vazifalarni kerakli darajada bajarish uchun barcha operatorlar sizning biznesingizning o'ziga xos xususiyatlariga to'liq kirish uchun o'qitiladi.

Zaxira qo'ng'iroq markazi

Zaxira qo'ng'iroq markazi qanday holatda kerak?

Q:

Zaxira qo'ng'iroq markazi qanday holatda kerak?

A:

Har qanday kompaniya uchun favqulodda vaziyatlarni istisno qilish mumkin emas – telefoniya va mavsumiy faoliyatdagi nosozliklar potentsial mijozlarning yo'qolishiga olib keladi. Zaxira qo'ng'iroq markazi bu muammoni hal qiladi, chunki mijoz so'rovlarini qayta ishlash uchun qo'shimcha imkoniyatlar o'z vaqtida ishlatiladi.

Zaxira qo'ng'iroq markazi bu foydalimi?

Q:

Zaxira qo'ng'iroq markazi bu foydalimi?

A:

Zaxira call-markazining asosiy vazifasi, hatto favqulodda vaziyatlarda ham maksimal mijozlarga xizmat ko'rsatishdir. Natijada, siz maksimal foyda olish uchun barcha buyurtmalarni qayta ishlaysiz. Shu bilan birga, masofaviy xodimlarning ishi faqat haqiqatda to'lanadi – siz faqat operatorlarning ishlagan soatlari uchun to'laysiz.

Zaxira qo'ng'iroq markazi qancha turadi?

Q:

Zaxira qo'ng'iroq markazi qancha turadi?

A:

Autsorsing call-markazining bitta operatori kuniga ikki yuztagacha qo'ng'iroqlarni amalga oshirishi mumkin. Xizmatning narxi sizning biznesingizning vazifalari va maqsadlariga muvofiq qancha operatorlar autsorsingga jalb qilinishiga bog'liq.

Ularga buyurtmalarni qabul qilish

Autsorsing mening onlayn-do'konimga qanday yordam beradi?

Q:

Autsorsing mening onlayn-do'konimga qanday yordam beradi?

A:

Yuqori savdo va daromadga faqat mijozlarning barcha buyurtmalarini qayta ishlash orqali erishish mumkin. Kompaniya har doim ham ushbu maqsadning bajarilishini mustaqil ravishda ta'minlay olmaydi, chunki bu menejerlar uchun katta xarajatlarni talab qiladi. Autsorsing buyurtmalarini qabul qilish ancha foydali – ofisni ijaraga olish va ish joylarini jihozlash xarajatlari yo'q.

Autsorsing buyurtmalarini qabul qilishni qanday nazorat qilish kerak?

Q:

Autsorsing buyurtmalarini qabul qilishni qanday nazorat qilish kerak?

A:

Sizning kompaniyangiz operatorlarning autsorsing ishini Real vaqt rejimida kuzatishi mumkin. Batafsil statistika va qo'ng'iroqlarni yozib olish Syntonic mijozining shaxsiy hisob qaydnomasida mavjud va qayta ishlangan buyurtmalar siz foydalanadigan CRM tizimiga birlashtirilgan.

Masofaviy xodim mijozlarga sifatli maslahat bera oladimi?

Q:

Masofaviy xodim mijozlarga sifatli maslahat bera oladimi?

A:

Biz amalga oshirayotgan har bir loyiha alohida ishlab chiqilmoqda. Biz sizning kompaniyangiz faoliyatini tahlil qilamiz, xodimlarni loyihada ishlashga o'rgatamiz, shunda autsorsing menejerlari sizning korporativ sifat standartlaringizga javob beradi.

Xodimlar o'z vazifalarini yaxshiroq bajara oladimi?

Q:

Xodimlar o'z vazifalarini yaxshiroq bajara oladimi?

A:

Doimiy menejerlar har doim ham mijozlarga xizmat ko'rsatishning to'g'ri darajasini ta'minlay olmaydi. Ishni sifatli bajarish uchun o'qitish juda muhim, shuningdek, o'zingizning buyurtmalarni qabul qilish liniyasi yukni ko'tarmasligi mumkin bo'lgan mavsumiy omillarni unutmang. Autsorsing buyurtmalarini qabul qilish nafaqat jalb qilingan operatorlarning professionalligi tufayli natijaning kafolati, balki loyihani kengaytirish imkoniyatidir. Istalgan vaqtda va har qanday vaziyatda siz bitta buyurtmani o'tkazib yubormaslik uchun kerakli miqdordagi operatorlarni jalb qilishingiz mumkin.

Virtual ofis

Odatdagidan nimasi bilan farq qiladi virtual ofis?

Q:

Odatdagidan nimasi bilan farq qiladi virtual ofis?

A:

Bajariladigan vazifalar haqida gapiradigan bo'lsak, virtual ofis samaradorligi jihatidan o'zidan farq qilmaydi, lekin autsorsingda ishlaydi. Natijada, sizning biznesingiz mijozlar va sheriklar bilan bevosita aloqada bo'lmagan ofis uskunalari, xodimlarni qidirish va o'qitish xarajatlarisiz yuqori ish natijalarini kafolatlash imkoniyatiga ega bo'ladi. Kompaniyaga barcha so'rovlar ishlatilgan aloqa kanallari orqali qayta ishlanadi, ammo sezilarli tejash bilan.

Virtualni tanlashda ofisning aloqa raqamini o'zgartirishim kerakmi?

Q:

Virtualni tanlashda ofisning aloqa raqamini o'zgartirishim kerakmi?

A:

Qo'ng'iroqlarni qayta ishlash uchun siz kompaniyangizning odatiy aloqa raqamini o'zgartirishingiz shart emas. Unga qilingan barcha qo'ng'iroqlar virtual ofisga yo'naltiriladi va sizning kompaniyangiz avvalgi aloqa ma'lumotlarini saqlaydi.

Virtual kotib hech narsani chalkashtirmaydi, vazifalarni sifatli bajara oladimi?

Q:

Virtual kotib hech narsani chalkashtirmaydi, vazifalarni sifatli bajara oladimi?

A:

Biz sizning ishingizning o'ziga xos xususiyatlarini sizdan ko'ra yaxshiroq hech kim bilmasligini tushunamiz, shuning uchun biz uchun eng muhim narsa bu yaqin o'zaro munosabatdir. Virtual ofisni ishga tushirishdan oldin, buyurtmachining korporativ talablariga muvofiq xodimlarni tayyorlash va o'qitish amalga oshiriladi, xizmat kafolatlangan natijaga erishish uchun ishga tushirishdan oldin sinovdan o'tkaziladi.

Dispetcherlik xizmati

Autsorsing boshqaruv xonasini ishga tushirish foydalimi?

Q:

Autsorsing boshqaruv xonasini ishga tushirish foydalimi?

A:

Dispetcherlik xizmatini yaratish uzoq tayyorgarlikni talab qiladigan qimmat loyihadir. Autsorsing xizmati sizga xizmatni eng qisqa vaqt ichida eng yuqori samaradorlik bilan ishga tushirishga imkon beradi. Shuningdek, autsorsing foydalidir, chunki zarur uskunalarni sotib olish, dasturiy ta'minot, operatorlarni qidirish va jalb qilish xarajatlari yo'q.

Masofaviy boshqaruv xizmati qanday qo'ng'iroqlarni amalga oshiradi?

Q:

Masofaviy boshqaruv xizmati qanday qo'ng'iroqlarni amalga oshiradi?

A:

Syntonic kompaniyasining har bir amalga oshirilayotgan loyihaga individual yondashuvi mijozning talablarini bajarish samaradorligining kafolati hisoblanadi. Dispetcherlik xizmatini tashkil etish xizmati doirasida mijozlar bilan kiruvchi va chiquvchi aloqalardan foydalanishni taklif etamiz. Shaxsiy loyiha sizga belgilangan ish maqsadlariga muvofiq qo'ng'iroqlarni qayta ishlash uchun ish formatini aniqlashga imkon beradi.

Autsorsing boshqaruv xonasi jadvali qanday?

Q:

Autsorsing boshqaruv xonasi jadvali qanday?

A:

Mijoz autsorsingda boshqaruv xonasining ish rejimini mustaqil ravishda belgilaydi. Syntonic sizning kompaniyangiz uchun tanlangan jadval bo'yicha dispetcherlik xizmatini tashkil qilishni taklif qiladi, shu jumladan 24/7 mijozlar so'rovlarini qayta ishlash rejimi.

Texnik yordam

O'zingizning texnik yordamingiz va autsorsing o'rtasidagi farq?

Q:

O'zingizning texnik yordamingiz va autsorsing o'rtasidagi farq?

A:

Mijozlar uchun texnik yordamni o'z-o'zidan ishga tushirish, ish printsipiga ko'ra autsorsing xizmatiga buyurtma berishdan farq qilmaydi. Autsorsingning asosiy afzalligi-bu sotish qiymati. Operatorlar mijozlarga sifatli xizmat ko'rsatish uchun sizning kompaniyangiz mahsulotlarini o'qitadilar, ammo siz ularning ofisdagi ishlarining ishlashi, shu jumladan zarur dasturiy ta'minot va ish joylarini sotib olish, operatorlarni qidirish xarajatlarini o'z zimmangizga olmaysiz.davlat.

Kechasi ishlash uchun xizmatga buyurtma berish mumkinmi?

Q:

Kechasi ishlash uchun xizmatga buyurtma berish mumkinmi?

A:

Autsorsing-bu sizning biznesingizning yuqori samaradorligini amalga oshirish uchun moslashuvchan yechimlar. Ofisda o'zingizning texnik yordamingiz bilan autsorsing operatorlarini faqat tunda ishlash uchun, shu jumladan dam olish kunlari va dam olish kunlari ishlash uchun jalb qilish mumkin. Natijada, xarajatlarni minimallashtirish orqali mijozlarga xizmat ko'rsatish sifatining maksimal darajasini taqdim eting.

Kecha-kunduz texnik yordam kerakmi?

Q:

Kecha-kunduz texnik yordam kerakmi?

A:

24/7 texnik yordamni tashkil qilish zarurati faqat mijozlaringizning ehtiyojiga bog'liq. Agar qo'ng'iroqlar kunning istalgan vaqtida kelib tushsa va muammolarni zudlik bilan hal qilish muhim bo'lsa, maksimal xizmat ko'rsatish sifatini ta'minlash uchun 24 soatlik texnik yordam zarur.

Sovuq qo'ng'iroqlar

Sovuq qo'ng'iroqlar nima uchun?

Q:

Sovuq qo'ng'iroqlar nima uchun?

A:

Mijozlar auditoriyasi bilan ushbu turdagi aloqa minimal xarajatlar bilan eng samarali hisoblanadi. Sovuq qo'ng'iroqlar savdoni oshirish, yangi mijozlarni topish va jalb qilish uchun samarali vositadir. Biz belgilangan maqsadlarga muvofiq sovuq qo'ng'iroqlarning to'liq tsiklini taklif qilamiz.

Sovuq qo'ng'iroqlarning samaradorligi qanday?

Q:

Sovuq qo'ng'iroqlarning samaradorligi qanday?

A:

Yangi mijozlarni topishda va amaldagi mijozlarning sodiqligini oshirishda samaradorlik-sovuq qo'ng'iroqlardan foydalanganda erishish oson. Shu bilan birga, mijozlar bilan o'zaro munosabatlarning ushbu kanali belgilangan vazifalarga muvofiq ishlab chiqilgan mijozlar bilan muloqot skriptidan foydalanganda va minimal xarajatlar bilan eng samarali hisoblanadi.

Sovuq qo'ng'iroqlar onlayn-do'konga yangi mijozlarni topishga yordam beradimi?

Q:

Sovuq qo'ng'iroqlar onlayn-do'konga yangi mijozlarni topishga yordam beradimi?

A:

Sovuq qo'ng'iroqlarni qo'llash turli sohalarda, xususan, onlayn-do'konlarda biznes uchun yangi mijozlarni jalb qilishda samarali va arzon vositadir. Ushbu kanal nafaqat mijozlarning takroriy murojaatlarini ta'minlaydi, balki mijozlar bazasini kengaytirishga yordam beradi.

Sovuq qo'ng'iroqlar autsorsingda samaralimi?

Q:

Sovuq qo'ng'iroqlar autsorsingda samaralimi?

A:

Sovuq qo'ng'iroqlarning samaradorligi to'g'ridan-to'g'ri operatorlarning professionalligiga bog'liq. Syntonic amalga oshirilayotgan loyihalar uchun ishlashga faqat professional operatorlarni jalb qiladi, ular ish smenasi davomida ikki yuztagacha qo'ng'iroqlarni amalga oshiradilar, bu esa qisqa vaqt ichida maksimal samaradorlikka erishishga imkon beradi.

Ma'lumotlar bazalarini yangilash

Nima uchun mijozlar ma'lumotlar bazalarini yangilash kerak?

Q:

Nima uchun mijozlar ma'lumotlar bazalarini yangilash kerak?

A:

Yillar davomida to'plangan mijozlar ma'lumotlar bazasi o'z ahamiyatini yo'qotishi mumkin. Buning sababi shundaki, mijozlar telefon raqamlari, elektron pochta manzillari va boshqa ma'lumotlarni o'zgartirishi mumkin, bu esa undan foydalanish samaradorligini pasaytiradi. Mijozlar uchun ma'lumotlar bazalarini yangilash, shuningdek mijozlar uchun yangi ma'lumotlarni olish, undan maksimal darajada foydalanish uchun bunday muammolarni hal qilishga yordam beradi.

Mijoz ma'lumotlar bazalarini qanchalik tez-tez yangilash kerak?

Q:

Mijoz ma'lumotlar bazalarini qanchalik tez-tez yangilash kerak?

A:

Mijoz ma'lumotlarini qanchalik tez-tez yangilash kerakligi ko'plab omillarga bog'liq, ammo siz joriy versiyadan foydalanish samaradorligiga e'tibor qaratishingiz kerak. Yangi mahsulotlar va xizmatlarni bozorga chiqarish arafasida, shuningdek, yangi marketing faoliyatini rejalashtirishda mijozlar bazasi ma'lumotlarini yangilash tavsiya etiladi.

So'rovlar

Nima uchun mijozlaringiz o'rtasida so'rov o'tkazish kerak?

Q:

Nima uchun mijozlaringiz o'rtasida so'rov o'tkazish kerak?

A:

Sizning biznesingiz samaradorligini sezilarli darajada oshirish, faqat iste'molchilaringiz bilan yaqin aloqada bo'lish orqali mumkin. Anketalar va anketalar tufayli siz mijozlaringizdan fikr-mulohazalarni olasiz, bu sizga mahsulot va xizmat ko'rsatish sharhlariga o'z vaqtida javob berish, faoliyatning zaif tomonlarini bartaraf etish, tanlangan rivojlanish strategiyasining maksimal samaradorligi uchun mijozlarning talablari va istaklarini qondirish uchun raqobatchilarning takliflarining afzalliklari to'g'risida bilib olishga imkon beradi.

Mijozlar so'rovlarini o'tkazishning eng yaxshi usuli qanday?

Q:

Mijozlar so'rovlarini o'tkazishning eng yaxshi usuli qanday?

A:

Har qanday so'rovnoma yoki so'rovnoma yaxshi tuzilgan so'rovnoma asosida o'tkazilishi muhimdir. Muhim jihat shundaki, menejerning eng to'liq javoblarni olish uchun mijozni suhbatga jalb qilish qobiliyati. Sintonikada so'rovnomalar va so'rovnomalarni buyurtma qilish orqali siz nafaqat e'lon qilingan vazifalarga muvofiq professional anketalarni ishlab chiqasiz, balki maqsadlaringizga erishish uchun professional suhbatdoshlarni ham jalb qilasiz.

Syntonic qanday so'rov turlarini taklif qiladi?

Q:

Syntonic qanday so'rov turlarini taklif qiladi?

A:

Belgilangan vazifalarga muvofiq, biz so'rovlarni o'tkazishning eng samarali usulini taklif qilishga tayyormiz. Bizning mutaxassislarimiz telefon rejimida ham, mijozlar bilan onlayn aloqa kanallari yordamida ham mijozlar so'rovlarini ishlab chiqadilar va o'tkazadilar.

Axborot

Axborot nima uchun ishlatiladi?

Q:

Axborot nima uchun ishlatiladi?

A:

Axborot tizimlaridan foydalanishning asosiy maqsadi mijozlarga xizmat ko'rsatish sifatini oshirish, mahsulot va xizmatlardan foydalanishni iloji boricha qulayroq qilishdir. Syntonic-da axborot xizmatini ulab, siz buyurtma bo'yicha ma'lumotlarni yuborish, aktsiyalar va yangi mahsulotlar haqida xabar berish uchun messenjerlar va SMS orqali mijozlar bazasiga pochta xabarlarini yuborishingiz mumkin. Shuningdek, biz foydalanuvchilarning maksimal soniga erishish uchun IVR menyusi tizimini sozlash orqali ma'lumotlardan foydalanishni taklif qilamiz, bu esa mijozlar auditoriyasini kengaytirishga imkon beradi.

Nima uchun mening biznesim haqida ma'lumot?

Q:

Nima uchun mening biznesim haqida ma'lumot?

A:

Eng keng ko'lamli muammolarni hal qilish uchun sizning kompaniyangiz mijozlarni xabardor qilish tizimidan foydalanishi mumkin – xizmat ko'rsatish sifatini oshirish, sotishni ko'paytirish va yuqori darajadagi mijozlarga xizmat ko'rsatish. Agar mijozlarga qarz to'g'risida xabar berish, hisob-fakturalarni yuborish, shuningdek buyurtma holati to'g'risida ma'lumotlarni yuborish zarur bo'lsa, ma'lumot berishdan foydalanish samarali bo'ladi.

Axborot tizimlarining afzalliklari qanday?

Q:

Axborot tizimlarining afzalliklari qanday?

A:

Axborotning afzalliklaridan biri bu kompaniyaning aloqa markazidagi yukni kamaytirish qobiliyatidir. Kerakli ma'lumotlarni o'z vaqtida olish orqali kamroq mijozlar qo'llab-quvvatlash yordamiga muhtoj. Shuningdek, IVR haqida ma'lumot berish call-markaz operatorlariga yukni kamaytirishga yordam beradi – ovozli menyu sizga xodim bilan bog'lanmasdan eng ko'p uchraydigan savollarga javob olishga imkon beradi.

Xizmatlar sifatini nazorat qilish

"Xizmat sifatini nazorat qilish" qanday vazifalarni hal qiladi?

Q:

"Xizmat sifatini nazorat qilish" qanday vazifalarni hal qiladi?

A:

Mijozlarning ijobiy sharhlari, muvaffaqiyatli biznesning zarur elementi. Kompaniyangiz xizmatlari va xizmatlari sifatini nazorat qilish orqali siz mijozlar auditoriyasidan fikr-mulohazalarni olasiz, bu sizga mahsulot yoki tanlangan strategiyaning zaif tomonlariga tezda javob berishga, ularni yo'q qilishga, mijozlarning sodiqligini oshirishga imkon beradi. Syntonic nafaqat sifatni nazorat qilish uchun so'rovnomalar va so'rovlardan, balki kompaniya xodimlarining ish faoliyatini baholash uchun "maxfiy xaridor" tizimidan ham foydalanishni taklif qiladi.

Syntonic xizmat sifatini qanday nazorat qiladi?

Q:

Syntonic xizmat sifatini qanday nazorat qiladi?

A:

Sizning kompaniyangiz tomonidan taqdim etilayotgan xizmatlarni nazorat qilishning eng samarali usullari biznes sohasi va maqsadlariga bog'liq. Agar siz allaqachon amalga oshirilgan bitimlar bo'yicha fikr-mulohazalarni olishingiz kerak bo'lsa, unda telefon orqali so'rovnoma qulay va samarali kanal bo'lib, ko'rsatilgan xizmatlar to'g'risida fikr-mulohazalarni olishga imkon beradi. Agar xodimlarning ishini nazorat qilish zarur bo'lsa, Syntonic crm orqali ma'lumotlarni tahlil qilishni amalga oshirishni taklif qiladi-mijozlarning murojaatlarini qayd etish tizimi, shuningdek "maxfiy xaridor"xizmatidan foydalanish.

"Xizmat sifatini nazorat qilish" qanday vazifalarni hal qiladi?

Q:

"Xizmat sifatini nazorat qilish" qanday vazifalarni hal qiladi?

A:

Xizmatlar sifatini nazorat qilish orqali sizning kompaniyangiz keng ko'lamli muammolarni hal qilish uchun mijozlardan fikr-mulohazalarni oladi. Olingan ma'lumotlar mahsulot/xizmatlarni baholash, mahsulot va xodimlarning ishidagi zaif tomonlarni aniqlash uchun samarali ishlatiladi. Topilmalar savdo darajasiga salbiy ta'sir ko'rsatadigan jihatlarni yo'q qilib, eng samarali rivojlanish strategiyasini ishlab chiqish uchun vaziyatni tahlil qilishga imkon beradi.

Nutq sintezi

Nutq sintezi - bu nima?

Q:

Nutq sintezi - bu nima?

A:

Telefon rejimida mijozlarga xizmat ko'rsatishda Avtoinformator muhim rol o'ynaydi. Bu shunchaki salomlashish yoki undan foydalanish imkoniyati bo'lishi mumkin IVR menyu. Buning uchun siz xabarlarni oldindan yozishdan foydalanishingiz mumkin, ammo nutqni sintez qilish texnologiyasidan foydalanish samaraliroq. Bu sizga yozilgan matnni ovozga tarjima qilishga imkon beradi, bu sizga menyu xabarini yoki salomlashishni yozib olish va o'rnatmasdan tezda o'zgartirishga imkon beradi. Shu tarzda aytilgan ovozli salomlashish odamni to'ldirishdan farq qilmaydi, lekin vaqt va pulni sezilarli darajada tejaydi.

Nima uchun mening kompaniyam nutq sintezi?

Q:

Nima uchun mening kompaniyam nutq sintezi?

A:

Yangi texnologiyadan foydalangan holda, sizning kompaniyangiz nafaqat ovozli menyuni yozib olish xarajatlarini tejaydi, balki mijozlar bilan aloqa qilishda ham afzalliklarga ega bo'ladi. Kunning vaqtidan qat'i nazar, IVR menyusidagi ma'lumotlarni yangilash uchun bir necha daqiqa vaqt ketadi.

Mexanik ovoz mijozlarni qo'rqitmaydimi?

Q:

Mexanik ovoz mijozlarni qo'rqitmaydimi?

A:

Nutq sintezining so'nggi ishlanmalari jarayonni mexanizatsiyalash ta'sirisiz matnni ovozga tarjima qilishga imkon beradi. Natijada, mijozlar ovoz sifati bilan inson tomonidan yozib olinganlardan farq qilmaydigan xabarlarni eshitadilar. Syntonic-dan nutq sintezi matnning intonatsion va hissiy yuklarini saqlashga, temp va ovozni tanlashga imkon beradi.

Avtomatik qo'ng'iroq

Avtomatik qo'ng'iroq qanday ishlaydi?

Q:

Avtomatik qo'ng'iroq qanday ishlaydi?

A:

Agar siz ko'plab mijozlarga muhim ma'lumotlarni etkazishingiz kerak bo'lsa, unda avtomatik qo'ng'iroq bilan vazifani bajarish osonroq va tezroq bo'ladi. Berilgan algoritmga muvofiq ularni terish uchun tizimga mijozlarning telefon raqamlari bazasini yuklash kifoya. Qo'ng'iroqlar o'rtasida pauzalar mavjud emas, chunki terish avtomatik ravishda amalga oshiriladi va mijozning javobidan so'ng qo'ng'iroq darhol bepul operatorga o'tkaziladi yoki oldindan yozilgan avtomatik ma'lumot beruvchi xabari boshlanadi.

Avtomatik mijozlar qo'ng'irog'idan nima uchun foydalanish kerak?

Q:

Avtomatik mijozlar qo'ng'irog'idan nima uchun foydalanish kerak?

A:

Agar siz ko'plab mijozlarga qo'ng'iroq qilishingiz kerak bo'lsa, unda siz ushbu jarayonni avtomatlashtirishingiz mumkin. Avtomatik qo'ng'iroq paytida siz operatorning mijozlar bilan aloqasidan foydalanishingiz va oldindan yozib olingan xabarni ishga tushirishingiz mumkin. Avtomatik qo'ng'iroq raqamlarni terishga vaqt sarflamasligi va jarayonni to'liq avtomatlashtirish mumkinligi sababli, siz nafaqat vaqtni, balki pulni ham tejaysiz, chunki operatorlarni jalb qilish shart emas.

Bepul avtomatik qo'ng'iroq dasturlari mavjud - nima uchun pul to'lash kerak?

Q:

Bepul avtomatik qo'ng'iroq dasturlari mavjud - nima uchun pul to'lash kerak?

A:

Hech kimga sir emaski, avtomatik qo'ng'iroqdan foydalanishga imkon beradigan ko'plab dasturlar mavjud. Biroq, bepul xizmatlar sifatni kafolatlamaydi va tez-tez ishlamay qoladi va bepul dasturlar sizga topshiriqni bajarish uchun kafolat berish uchun moslashuvchan sozlamalardan foydalanishga imkon bermaydi. Shuningdek, bepul dasturlardan foydalanish uchun xodimlarni jalb qilish, ularning ishini sozlash va nazorat qilish kerak. Syntonic-da autsorsing xizmatiga buyurtma berish orqali siz autsorsing xodimlari bajaradigan vazifani natijalar kafolati bilan belgilaysiz.

Onlayn qo'llab-quvvatlash

Nima uchun onlayn yordamdan foydalanish muhim?

Q:

Nima uchun onlayn yordamdan foydalanish muhim?

A:

Zamonaviy texnologiyalar nafaqat inson hayotini soddalashtirdi, balki muammolarni hal qilishda uning yondashuvini sezilarli darajada o'zgartirdi. Ko'proq foydalanuvchilar raqamli aloqa kanallarini tanlaydilar, chunki bu qulayroq va tezroq. Shuning uchun, agar sizning kompaniyangiz mijozlarga onlayn qo'llab-quvvatlash uchun murojaat qilishga ruxsat bermasa, bu o'z mahsulotining mijozlar uchun qulayligini sezilarli darajada toraytiradi, natijada potentsial auditoriyani yo'qotishiga olib keladi.

Autsorsingda onlayn qo'llab-quvvatlashni nazorat qilasizmi?

Q:

Autsorsingda onlayn qo'llab-quvvatlashni nazorat qilasizmi?

A:

Onlayn qo'llab-quvvatlash operatorlarining ishini nazorat qilish, shuningdek, ushbu ish uchun doimiy ishchilarni jalb qilish kabi oddiy. Onlayn qo'llab-quvvatlashni ulash uchun barcha tizimlar batafsil statistikaga kirishni o'z ichiga oladi va mijozlar bilan barcha suhbatlar tarixda saqlanadi. Syntonic dasturiy ta'minotining afzalligi shundaki, qo'llab-quvvatlash operatorlarini autsorsingga jalb qilish orqali u o'zining CRM tizimi bilan birlashadi va ma'lumotlarga nafaqat bajarilgan ishlar to'g'risidagi hisobotlar, balki savdo tahlillari uchun ham qulay formatda kirish huquqiga ega bo'ladi.

Onlayn autsorsingni qo'llab-quvvatlash jadvali qanday?

Q:

Onlayn autsorsingni qo'llab-quvvatlash jadvali qanday?

A:

Onlayn qo'llab-quvvatlash telefon liniyasi orqali ishlatiladigan mijozlar bilan aloqa kanalidan, shu jumladan autsorsing xizmatiga buyurtma berishda farq qilmaydi. Vazifalaringizga ko'ra, onlayn kanallar orqali qo'llab-quvvatlash ma'lum soatlarda ham, 24 soat davomida ham ishlashi mumkin.

Ko'pgina mijozlar saytdagi pop-uplardan g'azablanishadi – nima qilish kerak?

Q:

Ko'pgina mijozlar saytdagi pop-uplardan g'azablanishadi – nima qilish kerak?

A:

Onlayn qo'llab-quvvatlashning barcha afzalliklariga qaramay, barcha kompaniyalar undan oqilona foydalanmaydilar. Ko'pincha, pop-up rejimi chatga o'tishni taklif qilish bilan yoqiladi, bu nafaqat saytdagi ma'lumotlarni qulay o'rganishga xalaqit beradi, balki ko'pincha foydalanuvchilarning veb-saytni tark etishiga olib keladi. Syntonic moslashuvchan sozlamani taklif qiladi, bu sizga chat-ga o'tishni taklif qiladigan qalqib chiquvchi oynalarni butunlay o'chirib qo'yish va mijozning onlayn xatti-harakatlarining belgilangan shartlariga rioya qilgan holda funktsiyani faollashtirish imkonini beradi.

Tanlangan operator

Maxsus operator autsorsingda qanday ishlaydi?

Q:

Maxsus operator autsorsingda qanday ishlaydi?

A:

Syntonic mijoz so'rovlarini iloji boricha yuqori sifatli qayta ishlashga imkon beradigan maxsus operator xizmatini taklif etadi. Qabul qiling, eng yuqori soatlarda yoki savdo mavsumida o'z qo'ng'iroq markazi har doim ham yukni ko'tarolmaydi, natijada siz mijozlarni yo'qotasiz. Ajratilgan operator doimiy ravishda ishlamaydi, lekin kerak bo'lganda ishga jalb qilinadi. Natijada, mijozlarning barcha so'rovlari ishda va qo'shimcha operatorning ishi siz tomonidan faqat foydalanish faktida to'lanadi.

Maxsus operator xodimlar darajasida ishlashga qodirmi?

Q:

Maxsus operator xodimlar darajasida ishlashga qodirmi?

A:

Maxsus operatorni autsorsingga jalb qilish sizga favqulodda vaziyatlarda qo'llab-quvvatlashni kafolatlaydi, bajarilgan ish uchun natija kafolati bilan. Syntonic sizni qo'llab-quvvatlash kanalini kengaytirish uchun qo'shimcha xodimlar bilan ta'minlashdan tashqari, mijozlar maslahati sizning kompaniyangiz tomonidan belgilangan qoidalar va talablarga javob berishi uchun mutaxassisni tayyorlash bo'yicha barcha vazifalarni o'z zimmasiga oladi.

Ishga qancha autsorsing operatorlarini jalb qilish mumkin?

Q:

Ishga qancha autsorsing operatorlarini jalb qilish mumkin?

A:

Ajratilgan operatorning ishi uchun to'lov nafaqat ishlagan vaqtga, balki jalb qilingan mutaxassislar soniga ham bog'liq. Shuning uchun faqat sizning kompaniyangiz sizning vazifalaringizga muvofiq sizning loyihangiz doirasida qaysi rejimda va qancha operator ishlashini hal qiladi.

SMS-xabarlar

SMS yuborishning qanday afzalliklari bor?

Q:

SMS yuborishning qanday afzalliklari bor?

A:

Aloqa uchun yangi raqamli kanallarning tobora ommalashib borayotganiga qaramay, SMS mijozlarni qo'llab-quvvatlashda o'z ahamiyatini yo'qotmaydi. Bularning barchasi xizmatning eng keng foydalanuvchilar doirasiga kirishi va ishonchning yuqori darajasi tufayli – telefon raqami o'rniga siz alfanumerikni (kompaniya nomi) ulashingiz mumkin.

SMS yuborish qanday amalga oshiriladi?

Q:

SMS yuborish qanday amalga oshiriladi?

A:

SMS orqali pochta jo'natmalarining o'ziga xos xususiyati sozlamalarning moslashuvchanligidir. Sizning kompaniyangiz ommaviy axborot vositalariga buyurtma berishi va uni shaxsiylashtirishi mumkin. O'rnatilgan algoritmga asoslanib, tarqatish faqat ma'lum shartlar bajarilgan taqdirda amalga oshirilishi mumkin, shuningdek, shaxsiy yondashuvning maksimal ta'siriga erishish uchun mijozning ismini o'z ichiga oladi.

Mening kompaniyam SMS nima uchun?

Q:

Mening kompaniyam SMS nima uchun?

A:

Moslashuvchan Sozlamalar, mavjudligi va mijozlarning yuqori darajadagi ishonchi SMS-xabarlarni mijozlar auditoriyasiga ta'sir qilishning eng samarali kanaliga aylantiradi. Bu nafaqat arzon, balki shaxsiylashtirilgan yondashuv qobiliyatiga ega bo'lgan ko'plab foydalanuvchilarni tezda xabardor qilish uchun samarali vositadir.

CRM

Mening kompaniyam CRM-dan nima uchun foydalanadi?

Q:

Mening kompaniyam CRM-dan nima uchun foydalanadi?

A:

Crm ulanganda tizimlar buyurtmalarni osongina boshqarishi va mijozlar ma'lumotlarini yozib olishi mumkin. Ushbu xususiyatlarning barchasi avtomatlashtirilgan formatda ishlaydi, bu sizga eng muhim biznes jarayonlarini soddalashtirishga imkon beradi. Yagona tizim barcha mijozlar murojaatlarini tizimlashtiradi - har bir buyurtma yoki maslahat uchun. Bu nafaqat har bir mijoz uchun maksimal ma'lumotlar massividan foydalanish, balki vaqtni tejash imkonini beradi.

Savdo menejerlari Excelda ma'lumotlarni yozib olishadi – bu bir xil narsa emasmi?

Q:

Savdo menejerlari Excelda ma'lumotlarni yozib olishadi – bu bir xil narsa emasmi?

A:

Bunday holda, barcha ma'lumotlar sizda saqlanadi, ammo u bilan ishlashni avtomatlashtirishning iloji yo'q. Masalan, sizda mijozlar haqida mavjud ma'lumotlarni tezda topish imkoniyati yo'q va CRM holatida u mijoz qo'ng'iroq qilganda avtomatik ravishda ochiladi, telefon raqami va boshqa identifikatorlar asosida aniqlanadi. Bu mijozning kartasiga Real vaqtda ma'lumotlarni qo'shish imkonini beradi. Shuningdek, CRM sizga belgilangan parametrlar bo'yicha hisobotlarni avtomatik ravishda tuzishga imkon beradi.

CRM menejerlarning ish faoliyatini yaxshilaydimi?

Q:

CRM menejerlarning ish faoliyatini yaxshilaydimi?

A:

Tizim tufayli siz xodimlar tomonidan bajarilgan ishlarni kuzatishingiz mumkin. Har bir mijozning murojaatlari, qo'ng'iroqlar tarixi bilan menejerlarning ishi to'g'risidagi ma'lumotlar avtomatik ravishda saqlanadi va ushbu ma'lumotlarga asoslanib siz hisobotlarni yuklashingiz mumkin. Bundan tashqari, CRM tizimining joriy etilishi barcha menejerlarga mijozlarning arizalari va murojaatlari bilan ishlashda yagona standartlardan foydalanish imkonini beradi.

Telefon savdosi stsenariysi

Telefon orqali sotish stsenariylari nima uchun?

Q:

Telefon orqali sotish stsenariylari nima uchun?

A:

Yuqori natijalarga erishish uchun mijozlarning arizalari bilan ishlashda dialogni to'g'ri tuzish muhimdir. Menejerlarning to'g'ri tayyorgarligisiz bunga erishish mumkin emas va o'quv jarayoni uzoq vaqt talab etadi va faqat tegishli savdo tajribasini olish bilan erishiladi. Syntonic-dan tayyor skriptlar asosida mijozlar bilan dialoglarni to'g'ri tuzish ancha oson va samaraliroq. Belgilangan maqsadlarga qarab, bizning mutaxassislarimiz sizning kompaniyangiz uchun tezkor yuqori natijalarga erishish uchun telefon sotish stsenariylarini ishlab chiqadilar.

Tayyor stsenariylar mening kompaniyamga mos keladimi?

Q:

Tayyor stsenariylar mening kompaniyamga mos keladimi?

A:

Syntonic-da xizmatga buyurtma berishda siz shablon skriptini olmaysiz, lekin o'zingizning biznesingiz uchun alohida tayyorlangan. Uni ishlab chiqishda biz sizning biznesingizning o'ziga xos xususiyatlarini hisobga olamiz, zaif va kuchli tomonlarini o'rganamiz, shunda menejerlaringiz mijozlarning har qanday savollari va e'tirozlariga to'g'ri javob berishlari mumkin. Bunday stsenariydan foydalanish menejerlarda yuqori darajadagi savdo-sotiqni ta'minlaydigan xatolarni bartaraf etishga imkon beradi.

Menejerlarni stsenariy bo'yicha o'qitishga ehtiyoj bormi?

Q:

Menejerlarni stsenariy bo'yicha o'qitishga ehtiyoj bormi?

A:

Telefon savdosi stsenariylarini ishlab chiqish Syntonic tomonidan har bir mijoz uchun alohida ishlab chiqiladi va nafaqat biznesning o'ziga xos xususiyatlari, balki xodimlarning kasbiy tayyorgarligi darajasi ham hisobga olinadi. Bu qo'shimcha tayyorgarliksiz menejerlar samaradorligini oshirishga imkon beradi.

Virtual PBX

Virtual ofis PBX-dan qanday farq bor?

Q:

Virtual ofis PBX-dan qanday farq bor?

A:

Ofis PBX ishlashi uchun uskunani, shu jumladan dasturiy ta'minotni sotib olish va sozlash, shuningdek xizmat ko'rsatish uchun xodimni jalb qilish talab etiladi. VPN-ning afzalligi shundaki, u dasturiy mahsulot bo'lib, uni ishga tushirish uchun talab qilinmaydi apparat va uni ofisingizda saqlash, chunki ishlash uchun quvvat Syntonic tomonida joylashgan. O'zingizning ehtiyojlaringiz uchun virtual PBX ishini sozlashingiz mumkin shaxsiy hisob xizmatlar.

VPBX ulanganda qanday xizmatlar mavjud?

Q:

VPBX ulanganda qanday xizmatlar mavjud?

A:

Syntonic dasturiy mahsuloti ofis uchun aqlli telefoniya olish uchun barcha ilg'or yechimlarni o'z ichiga oladi. Siz har qanday telefon raqamlarini ulashingiz, tejash uchun SIP telefoniyasidan foydalanishingiz va ofis xodimlari o'rtasidagi aloqa uchun qisqa raqamlardan foydalanishingiz mumkin. Syntonic-ning VPBX yechimi CRM integratsiyasini qo'llab-quvvatlaydi, shuningdek, kolltreging tizimidan foydalanish uchun ochiq API-ga ega.

Vpbx xodimlarning ish faoliyatini nazorat qilishda qanday yordam beradi?

Q:

Vpbx xodimlarning ish faoliyatini nazorat qilishda qanday yordam beradi?

A:

Virtual PBX-dan foydalanganda siz statistika modulini faollashtirishingiz mumkin. Bu sizga ish oqimlarini iloji boricha samarali boshqarish uchun barcha qo'ng'iroqlar bo'yicha hisobotlardan onlayn foydalanish imkonini beradi. Hisobotlardan umumiy formatda ham, har bir xodim uchun ma'lumotlarni yuklashda ham foydalanish mumkin.

Vpbx-ga qancha xodim ulanishi mumkin?

Q:

Vpbx-ga qancha xodim ulanishi mumkin?

A:

Syntonic-dan ofis uchun bulutli telefoniya yechimining bir qismi sifatida siz uchta foydalanuvchidan, shu jumladan administratordan ulanishingiz mumkin va maksimal raqam – mingtagacha ishlaydigan Profil. Mahsulotning afzalligi-bu moslashuvchan sozlash, bu sizga istalgan vaqtda mahsulotni o'z talablariga moslashtirishga imkon beradi.

Ko'p tilli qo'ng'iroq markazi

Ko'p tilli qo'ng'iroq markazi nima uchun?

Q:

Ko'p tilli qo'ng'iroq markazi nima uchun?

A:

Bir nechta mamlakatlar bozorlarida ishlaydigan kompaniyalar uchun til to'sig'i muammosisiz mijozlarni qo'llab-quvvatlash muhimdir. Ko'p tilli call-markaz sizga tegishli mutaxassislarni jalb qilmasdan boshqa tillarda mijozlarni qo'llab-quvvatlashni tashkil qilish imkonini beradi. Syntonic-ning ko'p tilli call – markazi-bu tezkor ishga tushirish, sizning biznesingiz uchun katta tejash va yuqori darajadagi ishning kafolatlangan natijasi.

Ko'p tilli qo'ng'iroq markazining ishlash tartibi?

Q:

Ko'p tilli qo'ng'iroq markazining ishlash tartibi?

A:

Syntonic-dan ko'p tilli call-markazni autsorsing asosida tashkil etish sizning biznesingiz maqsadlariga muvofiq operatorlarning ish rejimini tanlash bilan taklif etiladi. Biz sizning ofisingizning ish jadvali rejimida ham, 24/7 formatida ham ishni tashkil qilishni taklif qilamiz.

Savollaringiz bormi? Bizga yozing!
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.