Onlayn qo'llab-quvvatlash

Zamonaviy voqelikda mijozlar auditoriyasi bilan raqamli aloqa kanallaridan foydalanmasdan samarali biznesni tasavvur qilish qiyin. Onlayn suhbatlar orqali qo'llab-quvvatlash odatiy aloqa kanaliga aylandi va an'anaviy telefoniya bilan bir qatorda foydalanish samaradorligi bo'yicha yuqori natijalarni ko'rsatmoqda.

Syntonic sizning kompaniyangiz veb-sayti orqali onlayn qo'llab-quvvatlashni ulashda mijozlar bilan samarali muloqot qilish imkoniyatlarini kengaytirishni taklif qiladi. Bu mijozlarga ma'lumot berish va texnik maslahat berish uchun yangi imkoniyatlar ochib, xizmat ko'rsatish sifatini oshiradi.

Xizmatga buyurtma bering

Maslahat

Onlayn qo'llab-quvvatlash mijozlarga mahsulotlaringizning afzalliklarini oddiy va keng foydalanuvchilar uchun qulay formatda aytib berish imkonini beradi

Murojaatlarni qayta ishlash

Mijozlarni texnik qo'llab-quvvatlash, shuningdek potentsial xaridorlarning murojaatlari sonini ko'paytirish uchun vizual va oddiy vosita

Mijozlar bazasini shakllantirish

Onlayn qo'llab-quvvatlash bilan siz veb-saytingizga biron bir tashrif buyuruvchini o'tkazib yubormasdan savdoni sezilarli darajada oshirasiz, samarali reklama qilish uchun foydali ma'lumotlarni to'playsiz

Onlayn qo'llab-quvvatlash ulanishining afzalliklari

1
Onlayn qo'llab-quvvatlashdan foydalanishning maksimal samaradorligi saytga tashrif buyuruvchilar bilan muloqotda ishlatiladigan skriptga bog'liq. Syntonic sizning biznesingizning o'ziga xos xususiyatlariga javob beradigan individual yechimlarni ishlab chiqadi, menejerlarni maksimal savdo ko'rsatkichlariga erishish uchun onlayn ishlashga o'rgatadi.
2
Onlayn qo'llab-quvvatlash bilan 24/7 xizmat ko'rsatish yoki minimal xarajatlar bilan mijozlardan arizalarni qabul qilish mumkin. Mijozlarning savollari, hatto ofisdan keyingi soatlarda ham e'tibordan chetda qolmaydi, bu sizning mahsulotingiz yoki xizmatlaringizga qiziqqan potentsial xaridorlarni o'tkazib yubormaslikka imkon beradi.

Onlayn qo'llab-quvvatlash xizmatiga buyurtma bering

Sizning biznesingiz uchun onlayn yordamni tashkil qilish uchun moslashtirilgan yondashuv va keng qamrovli yechimni taklif eting. Mijozlarga xizmat ko'rsatish uchun mavjud bo'lgan barcha raqamli kanallarni to'plang-veb-saytdagi chat, messenjerlar, elektron pochta, ijtimoiy media sahifalari. Shunday qilib, siz maksimal rivojlanish maqsadlariga erishish uchun mijozlar auditoriyasiga sodiqlikni oshirasiz, yangi savdo kanallarini ochasiz.

Veb-saytda onlayn ariza berish yoki ishonch telefoniga murojaat qilish orqali Syntonic-dan tijorat taklifini so'rang. Qisqa vaqt ichida samarali onlayn reklama strategiyalarini amalga oshirish uchun qanday maqsadlarga erishmoqchi ekanligingizni ayting.

Xizmatga buyurtma bering
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.