Onlayn qo'llab-quvvatlash
Zamonaviy voqelikda mijozlar auditoriyasi bilan raqamli aloqa kanallaridan foydalanmasdan samarali biznesni tasavvur qilish qiyin. Onlayn suhbatlar orqali qo'llab-quvvatlash odatiy aloqa kanaliga aylandi va an'anaviy telefoniya bilan bir qatorda foydalanish samaradorligi bo'yicha yuqori natijalarni ko'rsatmoqda.
Syntonic sizning kompaniyangiz veb-sayti orqali onlayn qo'llab-quvvatlashni ulashda mijozlar bilan samarali muloqot qilish imkoniyatlarini kengaytirishni taklif qiladi. Bu mijozlarga ma'lumot berish va texnik maslahat berish uchun yangi imkoniyatlar ochib, xizmat ko'rsatish sifatini oshiradi.
Xizmatga buyurtma beringMaslahat

Murojaatlarni qayta ishlash
Mijozlar bazasini shakllantirish
Onlayn qo'llab-quvvatlash ulanishining afzalliklari
Onlayn qo'llab-quvvatlash xizmatiga buyurtma bering
Sizning biznesingiz uchun onlayn yordamni tashkil qilish uchun moslashtirilgan yondashuv va keng qamrovli yechimni taklif eting. Mijozlarga xizmat ko'rsatish uchun mavjud bo'lgan barcha raqamli kanallarni to'plang-veb-saytdagi chat, messenjerlar, elektron pochta, ijtimoiy media sahifalari. Shunday qilib, siz maksimal rivojlanish maqsadlariga erishish uchun mijozlar auditoriyasiga sodiqlikni oshirasiz, yangi savdo kanallarini ochasiz.
Veb-saytda onlayn ariza berish yoki ishonch telefoniga murojaat qilish orqali Syntonic-dan tijorat taklifini so'rang. Qisqa vaqt ichida samarali onlayn reklama strategiyalarini amalga oshirish uchun qanday maqsadlarga erishmoqchi ekanligingizni ayting.