CRM
Barcha mijozlar auditoriyasi ma'lumotlari CRM tizimi bilan to'liq nazorat ostida. Shunday qilib, siz biznes-jarayonlarni avtomatlashtirasiz, potentsial auditoriya imkoniyatlarini oshirasiz, mijozlarning sodiqlik darajasini oshirasiz, biznesingizni iloji boricha mijozlarga yo'naltirasiz. Yagona mijozlar bazasiga asoslanib, biznes jarayonlarini boshqarish, mijozlar to'g'risidagi ma'lumotlarni tuzish, qo'ng'iroqlar va buyurtmalarning to'liq tarixini saqlash osonroq. Biz sizning kompaniyangizdagi biznes jarayonlarini avtomatlashtirish uchun crm-ni amalga oshirish uchun litsenziyalangan dasturiy ta'minotni taklif qilamiz.
Xizmatga buyurtma beringQulaylik
Samaradorlik
Samaradorlik
Sotish uchun crm afzalliklari

Sizning biznesingizga CRM nima beradi
CRM tizimini qanday amalga oshirish kerak
Syntonic-dan yechim bu nafaqat tayyor yechimlar, balki sizning biznesingiz maqsadlariga to'liq mos kelish uchun CRM-ni yangilashdir. Shuningdek, biz yangi crm tizimlariga o'tishni taklif qilamiz, ilgari ishlatilgan ma'lumotlarni uzluksiz yuklash bilan. Mijozlarimiz uchun nafaqat crm-ni o'rnatish va sozlash, balki mahsulotni keyingi qo'llab-quvvatlash va agar kerak bo'lsa, kompaniyangiz menejerlarini tizimda ishlashga o'rgatish ham mavjud.
Xizmatga buyurtma berish uchun onlayn shaklni to'ldiring yoki savdo taklifi uchun Syntonic-ga qo'ng'iroq qiling. Siz uchun eng yaxshi yechimni topish uchun barcha crm masalalari bo'yicha tezkor maslahat beramiz.
Audio yozuvlarga misollar
Hisobotlar va tahlillar uchun tezkor yuklashdan butun ma'lumotlar qatorini tuzish CRM ulanishida mavjud. Bu nafaqat biznes jarayonlarini soddalashtirishga, balki bozor qamrovini oshirishga va iste'molchilarning sodiqligini oshirishga imkon beradi. Syntonic tomonidan amalga oshirilgan loyihalar doirasida qo'ng'iroqlar misollarini ko'rib chiqing.