CRM

Barcha mijozlar auditoriyasi ma'lumotlari CRM tizimi bilan to'liq nazorat ostida. Shunday qilib, siz biznes-jarayonlarni avtomatlashtirasiz, potentsial auditoriya imkoniyatlarini oshirasiz, mijozlarning sodiqlik darajasini oshirasiz, biznesingizni iloji boricha mijozlarga yo'naltirasiz. Yagona mijozlar bazasiga asoslanib, biznes jarayonlarini boshqarish, mijozlar to'g'risidagi ma'lumotlarni tuzish, qo'ng'iroqlar va buyurtmalarning to'liq tarixini saqlash osonroq. Biz sizning kompaniyangizdagi biznes jarayonlarini avtomatlashtirish uchun crm-ni amalga oshirish uchun litsenziyalangan dasturiy ta'minotni taklif qilamiz.

Xizmatga buyurtma bering

Qulaylik

Mijoz ma'lumotlari to'liq tizimlashtirilgan

Samaradorlik

Crm tizimi bilan xizmat ko'rsatish sifatini tahlil qiling

Samaradorlik

Buyurtmalarni samarali qayta ishlash uchun tahlillardan foydalaning

Sotish uchun crm afzalliklari

light green.png

Samarali savdoga erishish uchun mijozlarning murojaatlari statistikasi muhim element hisoblanadi. Siz crm tizimi bilan savdo tarixiga to'liq kirishingiz mumkin. Barcha ma'lumotlar buyurtma qilingan, siz istalgan vaqtda savdo va menejerlarning ishi to'g'risida hisobotlarni tuzasiz. CRM tizimi yordamida ma'lumotlarni samarali tahlil qilish uchun hisobotlarni tuzish kifoya. Buning yordamida siz o'zingizning biznesingiz uchun yangi rivojlanish istiqbollarini ochasiz.

Qo'ng'iroqlar bilan ishlashning yagona mexanizmini joriy qiling va savdo menejerlariga berilgan vazifalarning bajarilishini nazorat qiling. CRM tufayli yangi xodimlarni tezda o'qitish uchun qulay mexanizm mavjud. Oddiy va tushunarli algoritmlar menejerlarga mijozlarga xizmat ko'rsatishda yagona vositalardan foydalanishga yordam beradi va korporativ standartlarga muvofiq yagona yondashuvni kafolatlaydi.

Har qanday darajadagi biznes uchun tizim potentsial mijozlarni yo'qotish muammolarini minimallashtirishga yordam beradi. Bozorning yuqori raqobati sharoitida ham xaridorlarni bitim tuzishga qiziqtirish osonroq. Savdo tahlillari sizga eng samarali marketing strategiyalaridan foydalanishga imkon beradi, targ'ibotning har bir bosqichini belgilaydi, ishda yo'l qo'yilgan xatolarni tahlil qiladi.

Sizning biznesingizga CRM nima beradi

1
Crm tizimini ofis telefoniyasi bilan birlashtirish sizga maksimal miqdordagi mijoz ma'lumotlarini olish va tizimlashtirish imkonini beradi. Crm-ni sozlashning keng imkoniyatlari an'anaviy telefon liniyasi asosida ham, brauzer va dasturlar orqali qo'ng'iroqlarni amalga oshirishda ham amalga oshirishning eng yaxshi variantini tanlashga imkon beradi.
2
Готовое решение от Синтоник позволит настроить гибкую интеграKompaniya sayti bilan integratsiya, boshqa mijozlar ma'lumotlarini hisobga olish tizimlari bilan ma'lumot almashish – bularning barchasi Syntonic-ning tayyor yechimida. Biz bilan birgalikda siz kompaniyaga qo'ng'iroqlar tarixini avtomatlashtirasiz, buyurtma berish va maslahat berish paytida qo'ng'iroqlar kanalidan qat'i nazar, barcha harakatlarni yozib olasiz.цию системы CRM c сайтом вашей компании, обмена информацией с системами учета, дополнительными используемыми сервисами. Все это позволяет автоматизировать историю общения с каждым клиентом, фиксируя все действия по всем доступным каналам коммуникаций.
3
Menejerlar o'rtasida to'liq o'zaro munosabatlarni o'rnatish orqali samarali ishlashni rejalashtiring. CRM nafaqat mijozlar auditoriyasi, balki xodimlar haqidagi ma'lumotlarni ham qayd etadi. Strategiyangizning maqsad va vazifalarini bajarish bo'yicha qo'llanma uchun hisobotlarni bir marta bosish orqali xodimlarga vazifalarni qo'ying va ularning bajarilishini osongina boshqaring.

CRM tizimini qanday amalga oshirish kerak

Syntonic-dan yechim bu nafaqat tayyor yechimlar, balki sizning biznesingiz maqsadlariga to'liq mos kelish uchun CRM-ni yangilashdir. Shuningdek, biz yangi crm tizimlariga o'tishni taklif qilamiz, ilgari ishlatilgan ma'lumotlarni uzluksiz yuklash bilan. Mijozlarimiz uchun nafaqat crm-ni o'rnatish va sozlash, balki mahsulotni keyingi qo'llab-quvvatlash va agar kerak bo'lsa, kompaniyangiz menejerlarini tizimda ishlashga o'rgatish ham mavjud.

Xizmatga buyurtma berish uchun onlayn shaklni to'ldiring yoki savdo taklifi uchun Syntonic-ga qo'ng'iroq qiling. Siz uchun eng yaxshi yechimni topish uchun barcha crm masalalari bo'yicha tezkor maslahat beramiz.

Audio yozuvlarga misollar

Hisobotlar va tahlillar uchun tezkor yuklashdan butun ma'lumotlar qatorini tuzish CRM ulanishida mavjud. Bu nafaqat biznes jarayonlarini soddalashtirishga, balki bozor qamrovini oshirishga va iste'molchilarning sodiqligini oshirishga imkon beradi. Syntonic tomonidan amalga oshirilgan loyihalar doirasida qo'ng'iroqlar misollarini ko'rib chiqing.

Xizmatga buyurtma bering
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.