Suhbat markazi
Veb-sayt va ilovadagi onlayn chatni, mashhur messenjerlarni va kompaniyangizning ijtimoiy media sahifalarini mijozlarni qo'llab-quvvatlash markazi operatorlari bilan bog'lanish uchun birlashtirish, Syntonic-dan yagona chat-sent bilan mavjud. Mijoz auditoriyasining barcha xabarlari bitta interfeysda to'planadi, shunda hech qanday savol yoki ariza javobsiz qolmaydi.
Chat markazidan foydalanib, mijozlar bilan ishlash oddiy va qulaydir. Mijozlar qo'llab-quvvatlash uchun murojaat qilish uchun o'zlari uchun qulay bo'lgan raqamli kanalni tanlashlari mumkin va sizning kompaniyangiz barcha murojaatlarni bitta oynada olishlari mumkin. Ushbu yondashuv yuqori darajadagi mijozlarga xizmat ko'rsatishni ta'minlaydi va chat markazi operatorlarining masofaviy ish tashkilotlarini tashqi manbalarga jalb qilish sizning biznesingiz talablari va standartlariga to'liq mos keladi.
Xizmatga buyurtma beringTez
Qulay
Foydali
Chat markazini autsorsingning qanday afzalliklari bor

Syntonic tomonidan autsorsingning afzalliklari
Chat markazining tariflari, xizmatga qanday buyurtma berish kerak?
Chat markazini autsorsing asosida tashkil etish narxi ulangan raqamli kanallar soniga, ish jadvaliga va loyiha ustida ishlash uchun zarur bo'lgan operatorlar soniga bog'liq.
Kompaniyangiz uchun loyiha narxini hisoblash uchun chat yoki telefon orqali Syntonic mijozlarini qo'llab-quvvatlash orqali veb-saytimizda so'rov qoldiring. Biz sizning chat markazingiz haqidagi savollaringizga zudlik bilan javob beramiz, sizning talablaringiz va maqsadlaringizga mos keladigan tijorat taklifini ishlab chiqamiz.