Dispetcherlik xizmati

Dispetcherlik xizmati bilan sizning kompaniyangiz o'z mijozlari bilan ikki tomonlama aloqada. An'anaviy aloqa markazi bilan taqqoslaganda bunday aloqa vositasining afzalligi kiruvchi qo'ng'iroqlarni samarali qayta ishlashdir, bu esa chiquvchi aloqani maksimal samaradorlikka erishish uchun avtomatlashtirishga imkon beradi.

Ko'pchilik dispetcherlik xizmatini ko'pincha taksi xizmatlari va uy-joy kommunal xizmatlari bilan bog'lashiga qaramay, mijozlar bilan o'zaro munosabatlarning ushbu kanali eng keng kompaniyalar uchun ajralmas hisoblanadi. Nazorat xonasi tomonidan hal qilinadigan asosiy vazifalar orasida buyurtmalarni bajarish to'g'risida bildirishnomalar, mijozlarni xabardor qilish, yuqori darajadagi qoniqish va sadoqatni shakllantirish uchun xizmatlar va xizmatlar sifati to'g'risida fikr-mulohazalarni olish.

Xizmatga buyurtma bering

Murojaatlarni qayta ishlash

Qo'ng'iroqlarni boshqarish xizmati telefoniya va boshqa zamonaviy kanallardan foydalanishi mumkin. Xizmatni CRM tizimiga ulashda kompaniya dasturlarni qayta ishlashni boshqarish, mijozlar bazasi ma'lumotlarini avtomatlashtirilgan va qulay formatda to'ldirish uchun imkon qadar sodda. Bu nafaqat mijozlarning buyurtmalari va buyurtmalarini qayta ishlashda samaradorlikni kafolatlaydi, mijozlarni raqobatchilarga o'tishiga yo'l qo'ymasdan ushlab turadi. Syntonic dispetcherlik xizmati bilan ushbu vazifalarning barchasini autsorsing orqali hal qilish uchun sizning kompaniyangiz iloji boricha samarali va foydali bo'lishi mumkin.

So'rovlarni taqsimlash

Mijozlarning sodiqligi va qoniqish darajasi kiruvchi arizalar va mijozlar murojaatlarini qayta ishlash samaradorligiga bog'liq. Ushbu muammolarni hal qilish uchun dispetcherlik xizmati nafaqat mijozdan kerakli qo'shimcha ma'lumotlarni olishni avtomatlashtirishga, balki masalani iloji boricha tezroq hal qilish uchun tegishli bo'limlarga arizalarni to'g'ri taqsimlashga imkon beradi. Autsorsing dispetcherlik xizmati sizning biznesingizga tez-tez tarqoq tuzilmalar o'rtasida samarali hamkorlikni yo'lga qo'yish, murojaatlarni qayta ishlashni tezlashtirish, xarajatlarni minimallashtirish bilan malakali logistika yaratish imkonini beradi.

Onlayn arizalar

Syntonic-dan dispetcherlik xizmatining zamonaviy formati uning ishini nafaqat odatdagi telefon formatida, balki xizmatlaringiz iste'molchilari bilan raqamli aloqa platformalaridan ham foydalanishga imkon beradi. Bu nafaqat mijozlar auditoriyasi tomonidan xizmatlardan foydalanishni soddalashtiradi, balki umuman kompaniyaning ishini optimallashtiradi. Autsorsingdagi dispetcher nafaqat telefon formatida va raqamli kanallar orqali arizalarni yozib oladi, balki ularni tezda kompaniyangizning tegishli bo'limiga topshiradi va agar kerak bo'lsa, texnik mutaxassislarni mijozlar bilan muloqotga ulashi mumkin.

Arizalarni tahlil qilish

Eng samarali ish uchun nafaqat mijozlarning murojaatlariga tezda javob berish va yuzaga keladigan muammolarni hal qilish, balki nosozliklarni tahlil qilish ham muhimdir. Dispetcherlik xizmatining ishiga tahlil tizimini joriy etish tufayli siz nima uchun mijoz mahsulot va xizmatlardan foydalanishni rad etganligi to'g'risida tahlil olasiz, ulardan foydalanish bo'yicha sharhlar qayd etiladi, bu sizga mijozni ushlab qolish va qaytarib berishga imkon beradi, uning buyurtmasini maxsus taklif bilan to'ldiradi. Syntonic-ning ichki statistikasiga ko'ra, mijozlar bilan yaxshi qurilgan ish sizga sotib olishdan manfaatdor bo'lgan, ammo bitimni tugatmagan har ikkinchi mahsulot yoki xizmat iste'molchisini kompaniyaga qaytarishga imkon beradi.

Sadoqatni tahlil qilish

Biznesning maksimal samaradorligiga erishish uchun kompaniyaning xizmatlari va mahsulotlaridan qoniqishni oshirish orqali mijozlarning sodiqligini ta'minlash muhimdir. Bunday holda, mijoz nafaqat siz bilan qoladi, balki sizning mahsulotingizni boshqalarga tavsiya qilishga tayyor, bu esa sotishni ko'paytiradi va sizning biznesingizga kerakli foyda ko'rsatkichlariga erishishga imkon beradi. Dispetcherlik xizmatidan foydalanib, mijozlar bilan tezda bog'laning, mahsulotlaringizdan foydalanishni boshlaganingizdan so'ng darhol ularning his-tuyg'ularini bilib oling va dastlabki bosqichda bahsli vaziyatlarni hal qilib, mijozlar auditoriyasining sodiq munosabatini kafolatlang.

Dispetcherlik xizmatini yaratish

Dispetcherlik xizmati ishida to'g'ri ustuvorlik va vazifalarni shakllantirish bilan sizning kompaniyangiz undan foydalanishning maksimal samarasini oladi. Samaradorlikka erishish uchun siz kompaniyangizning umumiy axborot tizimi bilan xizmat jarayonlarini avtomatlashtirishingiz kerak.

Dispetcher tomonidan mijozdan yagona crm axborot tizimiga olingan ma'lumotlarning tezkor yuklanishiga kompaniya mutaxassislariga qo'yilgan vazifalarning vakolatli shakllanishi va mijozlar bilan aloqa qilishda yechimning samaradorligi bog'liq. Dispetcherning vazifalariga nafaqat mutaxassislarga arizalarni topshirish uchun murojaatlarni qayd etish, balki mijozdan masalani hal qilish uchun zarur bo'lgan qo'shimcha ma'lumotlarni olish, barcha bosqichlarda bajarilish holati to'g'risida ma'lumot olish kiradi.

Dispetcherlik xizmatining xususiyatlari

1
Boshqaruv xonasi an'anaviy aloqa markazi bilan bir qatorda biznesning maksimal samaradorligiga erishishga imkon beradi. Agar call-markaz murojaatlarni qabul qilsa va asosiy masalalar bo'yicha maslahat bersa, dispetcherlik xizmati mijozning arizalarini tuzatishga va ularni topshirish bosqichidan masalani hal qilish jarayonining oxirigacha olib borishga imkon beradi.
2
Call-markaz bilan yaqin aloqada dispetcherlik xizmati ishini tashkil etish chiquvchi kommunikatsiyalar bo'yicha ishlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shuning uchun xizmatni yaratishda kompaniya tizimlari bilan integratsiyani to'g'ri sozlash, vazifalarni hal qilish samaradorligini kafolatlash, agar kerak bo'lsa, arizani bajarish uchun turli mutaxassislar va bo'limlardan foydalanish muhimdir.

Xizmatga buyurtma berish, narx

Dispetcherlik xizmatini yaratish va uning ishlashiga bir qator omillar ta'sir qiladi, ular orasida biz amalga oshirilayotgan loyihaning murakkabligi va qo'yilgan vazifalarni ta'kidlaymiz. Shuning uchun xizmat nafaqat dispetcherlik xonasining ish jadvaliga, xodimlarning zarur soniga, balki xizmatni tashkil etish jarayoniga, kompaniya tuzilmalari bilan o'zaro munosabatlarni o'rnatishga muvofiq to'lanadi.

Autsorsing boshqaruv xonasi uni yaratish uchun zarur bo'lgan resurslar va xarajatlarni tejash tufayli foydaliroq. Syntonic-da kerakli uskunalar va dasturiy ta'minot mavjud bo'lib, ular o'z boshqaruv xonasini yaratishda mustaqil ravishda sotib olinishi kerak.

Biz barcha talablar va korporativ standartlarni hisobga olgan holda siz uchun individual loyihada amalga oshiriladigan keng qamrovli yechimni taklif etamiz. Syntonic veb-saytidagi shaklni to'ldirish yoki aloqa markaziga qo'ng'iroq qilish orqali autsorsing dispetcherlik xizmatini yaratish bo'yicha savdo taklifini oling.

Xizmatga buyurtma bering
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.