Dispetcherlik xizmati
Dispetcherlik xizmati bilan sizning kompaniyangiz o'z mijozlari bilan ikki tomonlama aloqada. An'anaviy aloqa markazi bilan taqqoslaganda bunday aloqa vositasining afzalligi kiruvchi qo'ng'iroqlarni samarali qayta ishlashdir, bu esa chiquvchi aloqani maksimal samaradorlikka erishish uchun avtomatlashtirishga imkon beradi.
Ko'pchilik dispetcherlik xizmatini ko'pincha taksi xizmatlari va uy-joy kommunal xizmatlari bilan bog'lashiga qaramay, mijozlar bilan o'zaro munosabatlarning ushbu kanali eng keng kompaniyalar uchun ajralmas hisoblanadi. Nazorat xonasi tomonidan hal qilinadigan asosiy vazifalar orasida buyurtmalarni bajarish to'g'risida bildirishnomalar, mijozlarni xabardor qilish, yuqori darajadagi qoniqish va sadoqatni shakllantirish uchun xizmatlar va xizmatlar sifati to'g'risida fikr-mulohazalarni olish.
Xizmatga buyurtma beringMurojaatlarni qayta ishlash
So'rovlarni taqsimlash

Onlayn arizalar
Arizalarni tahlil qilish

Sadoqatni tahlil qilish
Dispetcherlik xizmatini yaratish
Dispetcherlik xizmati ishida to'g'ri ustuvorlik va vazifalarni shakllantirish bilan sizning kompaniyangiz undan foydalanishning maksimal samarasini oladi. Samaradorlikka erishish uchun siz kompaniyangizning umumiy axborot tizimi bilan xizmat jarayonlarini avtomatlashtirishingiz kerak.
Dispetcher tomonidan mijozdan yagona crm axborot tizimiga olingan ma'lumotlarning tezkor yuklanishiga kompaniya mutaxassislariga qo'yilgan vazifalarning vakolatli shakllanishi va mijozlar bilan aloqa qilishda yechimning samaradorligi bog'liq. Dispetcherning vazifalariga nafaqat mutaxassislarga arizalarni topshirish uchun murojaatlarni qayd etish, balki mijozdan masalani hal qilish uchun zarur bo'lgan qo'shimcha ma'lumotlarni olish, barcha bosqichlarda bajarilish holati to'g'risida ma'lumot olish kiradi.
Dispetcherlik xizmatining xususiyatlari
Xizmatga buyurtma berish, narx
Dispetcherlik xizmatini yaratish va uning ishlashiga bir qator omillar ta'sir qiladi, ular orasida biz amalga oshirilayotgan loyihaning murakkabligi va qo'yilgan vazifalarni ta'kidlaymiz. Shuning uchun xizmat nafaqat dispetcherlik xonasining ish jadvaliga, xodimlarning zarur soniga, balki xizmatni tashkil etish jarayoniga, kompaniya tuzilmalari bilan o'zaro munosabatlarni o'rnatishga muvofiq to'lanadi.
Autsorsing boshqaruv xonasi uni yaratish uchun zarur bo'lgan resurslar va xarajatlarni tejash tufayli foydaliroq. Syntonic-da kerakli uskunalar va dasturiy ta'minot mavjud bo'lib, ular o'z boshqaruv xonasini yaratishda mustaqil ravishda sotib olinishi kerak.
Biz barcha talablar va korporativ standartlarni hisobga olgan holda siz uchun individual loyihada amalga oshiriladigan keng qamrovli yechimni taklif etamiz. Syntonic veb-saytidagi shaklni to'ldirish yoki aloqa markaziga qo'ng'iroq qilish orqali autsorsing dispetcherlik xizmatini yaratish bo'yicha savdo taklifini oling.