So'rovlar

Mijozlar bazasi, raqobatbardosh takliflar, bozorning yangi mahsulotingizga bo'lgan qiziqishi bo'yicha ma'lumotlarni olish va tahlil qilish. Ushbu va boshqa ko'plab masalalar so'rovnomalar va marketing tadqiqotlari asosida hal qilinadi. Bozorning hozirgi holatini bilib, sizning biznesingiz eng to'g'ri bozor strategiyasini yaratib, samarali rivojlanish uchun imkoniyatlarga ega bo'ladi. Syntonic-da autsorsing so'rovlarini buyurtma qilish orqali siz hozirgi tendentsiyalarni hisobga olgan holda yangi bozorlarni rivojlantirishda vakolatli qarorlar qabul qilib, kompaniyangizning rivojlanish jarayonlarining to'liq spektrini optimallashtirasiz.

Xizmatga buyurtma bering

Mijozlaringizni bilib oling

Samarali rivojlanish uchun mijozlarning afzalliklari va ehtiyojlarini bilib oling

Raqobatchilaringizni bilib oling

Mahsulotlaringiz va xizmatlaringizning raqobatbardosh afzalliklari tufayli yuqori sotuvlar

Mijozlarni jalb qiling

Yangi bozorlarga chiqing va bozor sharoitlariga mos ravishda yangi mahsulotlarni ishga tushiring

So'rovlar nima uchun

dark green.png

Anketalar va anketalar sizning mijozlaringizni yaxshiroq bilishga, asosiy raqobatchilarni aniqlashga imkon beradi. Raqobatbardosh mahsulotni taklif qilish, kamchiliklarni bartaraf etish, to'g'ri rivojlanish strategiyasini yaratish, siz etakchi mavqega erishish uchun faqat birinchi fikr-mulohazalarni olishingiz mumkin.

Yangi mahsulot yoki xizmatni ishga tushirishga tayyorlaning – uni bozor qanday qabul qilishini bilib oling. So'rovnomalar va tadqiqotlar o'tkazish orqali siz bozorning kayfiyatini yaxshiroq bilib olasiz, o'zgarishlarga tezda javob berasiz, yangi bozorni rivojlantirishda mahsulotlarning raqobatdoshligini oshirasiz yoki biznes geografiyasini kengaytirasiz.

Sizning biznesingiz samaradorligini baholash, sizning kompaniyangiz mijozlari uchun xizmatlarning qiymatini oshirish faqat auditoriya bilan bevosita aloqada bo'lishi mumkin. So'rovlar tufayli, savdoni oshiring va to'g'ri qarorlar qabul qilish, ishdagi kamchiliklarni tuzatish va bartaraf etish orqali daromadlarning o'sishini ta'minlang.

So'rovlarning qanday turlari mavjud

1
Minimal xarajatlar bilan telefon orqali so'rovnoma mijozlardan fikr-mulohazalarni olishga yordam beradi. Mijoz bilan o'zaro munosabatlarga asoslanib, siz o'zingizning mahsulotingiz/xizmatingizni baholash bo'yicha asosiy ma'lumotlarni olasiz, bozordagi raqobatchilarni tahlil qilish uchun ma'lumotlarni olasiz, kamchiliklarni bartaraf etish orqali maksimal sotishni ta'minlash uchun strategiyani o'zgartirasiz.
2
Iste'molchilarning so'rovlari bilan to'g'ridan-to'g'ri javob olgandan so'ng, siz ularning mahsuloti haqidagi fikrlarini bilib olasiz. Bu sizga raqobatchilardan ustunlik olish va mijozlar auditoriyasiga sodiqlikni kafolatlash orqali mijozlar ehtiyojlariga yo'naltirilgan kompaniya bo'lishga imkon beradi. So'rovlarni telefon orqali, kompaniya veb-sayti orqali va boshqa raqamli kanallar orqali o'tkazish mumkin.
3
Muntazam ravishda, nafaqat bir martalik so'rovnomalar, balki belgilangan vazifalarga muvofiq mijozlardan batafsil ma'lumot olish imkonini beradi. Olingan ma'lumotlarga asoslanib, siz samarali reklama kampaniyalarini o'tkazishingiz, rivojlanish strategiyasini sozlashingiz va takomillashtirishingiz mumkin.
4
So'rovlardan foydalanganda biznesning reklama faoliyati samaradorligini oshirish ham mumkin. Tadqiqotni nafaqat mijozlar orasida, balki potentsial auditoriya orasida ham o'tkazish orqali siz ma'lumotlarning aniqroq namunasini olasiz. Bu sizga reklama byudjetini to'g'ri taqsimlash, kanallar va reklama usullarini maksimal samaradorlik bilan tanlash imkonini beradi.
5
"Yashirin xaridor" so'rovlaridan foydalanib, siz xizmat ko'rsatish darajasini oshirasiz, menejerlar, dilerlar va agentlar ishidagi zaif tomonlarni aniqlaysiz. Qisqa vaqt ichida siz nafaqat ishlab chiqarishni, balki mijozlarga xizmat ko'rsatishni, agentlar bilan ishlashni ham malakali ravishda qurish orqali kompaniyaning yanada samarali rivojlanishiga nima to'sqinlik qilayotganini bilib olasiz.

So'rov narxi, xizmatga qanday buyurtma berish kerak

So'rovnomalar va tadqiqotlarni autsorsing orqali o'tkazish Sintonik-bu maqsadlarga tezda erishish uchun maksimal samaradorlik. Qisqa vaqt ichida biz har xil turdagi so'rovlarni ishlab chiqamiz va o'tkazamiz va narxi bog'liq:

  • Auditoriya-mijozlar bazasi yoki potentsial;
  • Tadqiqotning maqsad va vazifalari;
  • Amaldagi variantlar va so'rov kanallari;
  • So'rovlarning chastotasi.

Biz nafaqat so'rovnomalarni ishlab chiqmoqdamiz, balki ularni tayyor natijani ta'minlash, tahlilda yanada ko'proq foydalanish uchun ham amalga oshirmoqdamiz. Sintonik eng qisqa vaqt ichida va minimal xarajatlar bilan sifatli natijani kafolatlaydi.

Audio yozuvlarga misollar

So'rovlarni to'g'ri tuzish va o'tkazishda ular nafaqat mijozlardan mahsulot sifati, xizmat ko'rsatish va xizmatdan qoniqish to'g'risida fikr-mulohazalarni olish uchun ishlatilishi mumkin. So'rovlar yordamida siz bozorni tahlil qilishingiz, raqobatchilar haqida muhim ma'lumotlarni bilib olishingiz, samarali reklama kampaniyalarini boshlashingiz mumkin. Sintonik loyihalar doirasida amalga oshirilayotgan masalalar bo'yicha ishimizning misollarini ko'rib chiqing.

Xizmatga buyurtma bering
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.