Xizmatlar sifatini nazorat qilish
Mijozlarning o'z mahsulotlari yoki xizmatlari sifati haqidagi fikrlari bilan qiziqasiz-ular nima deb o'ylashlarini to'g'ridan-to'g'ri so'rang! Mijozlar auditoriyasidan fikr-mulohazalarni olish nafaqat xizmat ko'rsatish sifatini oshiribgina qolmay, balki mijozlarning raqobatga tushib qolishining oldini oladi. Syntonic-dan autsorsing sifat nazorati tizimi bilan birga biznesingizning jarayon nazoratini kiriting.
Autsorsing uchun sifat nazorati vositalaridan foydalanish nafaqat qo'shimcha xodimlarni jalb qilish va ish haqini to'lamasdan, balki ushbu jarayonni tashkil qilishda tejashga, balki kompaniya xodimlarining vazifalarini bajarilishini nazorat qilishga imkon beradi.
Xizmatga buyurtma beringSamaradorlik
Qulaylik
Foyda
Xizmatlar sifatini nazorat qilish usullari

Sifat qirolining qo'llanilishiga misollar
Sifat nazorati xizmatiga buyurtma bering
Sifat nazorati so'rovlaridan foydalanish samaradorligi samaradorlikni isbotlaydi. Ular sizning biznes sohangizga qarab telefon orqali va raqamli kanallar yordamida amalga oshirilishi mumkin.
Xizmat narxini quyidagi mezonlar asosida hisoblashingiz mumkin:
- Xizmatlar sifati bo'yicha mijozlarni so'roq qilish usullari;
- Respondentlar soni va o'tkazilgan so'rovlar;
- Mijozlarni so'roq qilish chastotasi.
Xizmat sifatini nazorat qilish tizimlarini samarali qo'llash sohasi haqida ko'proq bilish va kompaniyangizning xizmat ko'rsatish darajasini oshirish uchun eng yaxshi yechimni tanlash uchun ushbu sahifadagi arizani to'ldiring yoki Syntonic ishonch telefoniga murojaat qiling.
Audio yozuvlarga misollar
Siz taklif qilayotgan xizmatlar va xizmatlar sifati mijozlar kutganiga qanchalik mos kelishini bilish "xizmat sifatini nazorat qilish"tizimiga yordam beradi. Biz har bir kompaniya uchun samarali nazoratni ishlab chiqish va amalga oshirishda individual yondashuvni taklif etamiz. Syntonic tomonidan amalga oshirilgan sifat nazorati loyihalarining bir qismi sifatida qo'ng'iroq yozuvlari misollarini ko'rib chiqing.