Xizmatlar sifatini nazorat qilish

Mijozlarning o'z mahsulotlari yoki xizmatlari sifati haqidagi fikrlari bilan qiziqasiz-ular nima deb o'ylashlarini to'g'ridan-to'g'ri so'rang! Mijozlar auditoriyasidan fikr-mulohazalarni olish nafaqat xizmat ko'rsatish sifatini oshiribgina qolmay, balki mijozlarning raqobatga tushib qolishining oldini oladi. Syntonic-dan autsorsing sifat nazorati tizimi bilan birga biznesingizning jarayon nazoratini kiriting.

Autsorsing uchun sifat nazorati vositalaridan foydalanish nafaqat qo'shimcha xodimlarni jalb qilish va ish haqini to'lamasdan, balki ushbu jarayonni tashkil qilishda tejashga, balki kompaniya xodimlarining vazifalarini bajarilishini nazorat qilishga imkon beradi.

Xizmatga buyurtma bering

Samaradorlik

Mahsulot va xizmatlarning zaif tomonlarini aniqlash orqali ishdagi kamchiliklarni tezda bartaraf eting

Qulaylik

To'liq vaqtli menejerlarning otasining ismi va ish tahliliga onlayn kirish

Foyda

Yuqori darajadagi sifatni taklif qilish orqali sodiqlikni oshiring va mijozlar auditoriyasini kengaytiring

Xizmatlar sifatini nazorat qilish usullari

light green.png

Telefon orqali so'rovnoma yordamida siz kompaniyaning mahsulotlari va xizmatlari bo'yicha mijozlardan fikr-mulohazalarni olishingiz mumkin. Syntonic maksimal natijalarga erishish uchun sifat nazoratini samarali amalga oshirish uchun so'rovnoma tuzishni taklif qiladi. Olingan statistika xizmatdagi muammolarni aniqlaydi va yo'q qiladi, mijozlarning sodiqligini oshiradi.

Syntonic mutaxassislari tomonidan ishlab chiqilgan boshqaruv tizimini joriy etish sizning xodimlaringiz ishida kamchiliklarni topadi. Buning yordamida siz qiziqqan xaridorlar nima uchun bitimga kirmasligini bilib olishingiz va kompaniyadagi barcha biznes-jarayonlarning samarali ishlashini ta'minlash orqali muammoni hal qilishingiz mumkin.

Batafsil darajadagi hisobotlar kompaniyaga o'z ishidagi kamchiliklarni har qanday darajada tezda bartaraf etishga yordam beradi, yangi savdo va daromad darajasiga ko'tariladi. Sifatni nazorat qilish uchun kompaniyamiz faqat sizning biznesingiz uchun moslashtirilgan tasdiqlangan algoritmlarni taklif qiladi, ular biznes faoliyatida kerakli ko'rsatkichlarga tezda erishishga qaratilgan.

Sifat qirolining qo'llanilishiga misollar

1
Ko'pincha, biznes tovarlarni sotib olgandan/xizmatga buyurtma berganidan so'ng, mijozlar takroriy xaridlarni amalga oshirmasliklari bilan duch keladi. Bu mahsulot yoki xizmat, shuningdek taqdim etilayotgan xizmat sifati kompaniyada e'lon qilingan darajaga mos kelmasligini ko'rsatadi. Taklif etilayotgan sifat nazorati vositasi mijozlarning xohish-istaklariga e'tibor qaratish, ularni sodiq va doimiy xaridor maqomiga o'tkazish imkonini beradi.
2
Saytda ko'plab qo'ng'iroqlar va arizalar mavjud, ammo ularning ozgina qismi bitimga to'g'ri keladi-bu sizning kompaniyangiz mahsulotga qiziqqan xaridorlarni yo'qotayotganining dalilimi? Sifat nazorati mijozlarning ishdan chiqishiga nima sabab bo'lganini aniq aniqlashga imkon beradi va muammoning sababini bartaraf etish, savdo o'sishini ta'minlash va tomoshabinlarning sodiqligini oshirish bosqichlarini ko'rsatadi.
3
Agar mahsulotlar va xizmat ko'rsatish xizmatlarining sifatiga etarlicha e'tibor berilmasa, biznes muqarrar ravishda potentsial mijozlarni yo'qotadi. Shuning uchun mijozlarning fikr-mulohazalarini saqlab qolish, ularning kompaniyangizga sodiqligini kafolatlash, yangi sodiq mijozlar oqimini ta'minlash orqali boshqalarga xizmatlarni tavsiya qilishga tayyor bo'lish muhimdir. Syntonic biznesning samaradorligini oshirish uchun zaif yo'nalishlarni aniqlashga yordam beradi.

Sifat nazorati xizmatiga buyurtma bering

Sifat nazorati so'rovlaridan foydalanish samaradorligi samaradorlikni isbotlaydi. Ular sizning biznes sohangizga qarab telefon orqali va raqamli kanallar yordamida amalga oshirilishi mumkin.

Xizmat narxini quyidagi mezonlar asosida hisoblashingiz mumkin:

  • Xizmatlar sifati bo'yicha mijozlarni so'roq qilish usullari;
  • Respondentlar soni va o'tkazilgan so'rovlar;
  • Mijozlarni so'roq qilish chastotasi.

Xizmat sifatini nazorat qilish tizimlarini samarali qo'llash sohasi haqida ko'proq bilish va kompaniyangizning xizmat ko'rsatish darajasini oshirish uchun eng yaxshi yechimni tanlash uchun ushbu sahifadagi arizani to'ldiring yoki Syntonic ishonch telefoniga murojaat qiling.

Audio yozuvlarga misollar

Siz taklif qilayotgan xizmatlar va xizmatlar sifati mijozlar kutganiga qanchalik mos kelishini bilish "xizmat sifatini nazorat qilish"tizimiga yordam beradi. Biz har bir kompaniya uchun samarali nazoratni ishlab chiqish va amalga oshirishda individual yondashuvni taklif etamiz. Syntonic tomonidan amalga oshirilgan sifat nazorati loyihalarining bir qismi sifatida qo'ng'iroq yozuvlari misollarini ko'rib chiqing.

Xizmatga buyurtma bering
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.