O'zbekistondagi ishlab chiqarish kompaniyasi uchun Call-markaz

Syntonic O'zbekiston hamkorligi doirasida to'qimachilik mahsulotlari ishlab chiqaruvchi kompaniya uchun yangi mijozlarni topish va jalb etishga qaratilgan loyiha amalga oshirildi. Bizning jamoamiz, shuningdek, kompaniyani targ'ib qilish strategiyasini ishlab chiqdi, bu mijozga yangi bozorlarga chiqish, sotishni ko'paytirish va ishlab chiqarishni sezilarli darajada oshirish imkonini berdi.


Loyiha narxini hisoblash

Ishlar Bir marta Oylik
"Ishonch telefoni" xizmatini ulash
Bir marta
895 000 soʻm
Oylik
Kiruvchi qo'ng'iroqlar oyiga 320 dona
(qo'ng'iroqning o'rtacha davomiyligi 2 minut)
Bir marta
Oylik
735 000 soʻm
Chiquvchi qo'ng'iroqlar oyiga 350 dona
(qo'ng'iroqning o'rtacha davomiyligi 1,5 daqiqa)
Bir marta
Oylik
735 000 soʻm
Mijozning CRM-da operatorlarning ishlashi
(1 ta qo'ng'iroq bo'yicha ma'lumot kiritish - 1900 soʻm)
Bir marta
Oylik
1 275 000 soʻm
Loyihani qo'llab-quvvatlash (ma'muriyat, qo'llab-quvvatlash)
Bir marta
Oylik
700 000 soʻm
Operatorlarni mijozning mahsulotiga o'rgatish
(bepul)
Bir marta
Oylik
Sip protokoli orqali liniyani ulash
(bepul)
Bir marta
Oylik
Jami
(operatorlarning minimal ish haqi oyiga 3 190 000 soʻm)
Bir marta
895 000 soʻm
Oylik
3 190 000 soʻm

Mijozning istaklari

Ishlab chiqarish kompaniyasidan Syntonic O'zbekistonga tayyor mahsulotlarning ulgurji xaridorlaridan buyurtmalarni qayta ishlash bo'yicha aloqa markazini tashkil etish uchun ariza kelib tushdi. Loyiha ustida ishlash uchun buyurtmachining crm-ga berilgan buyurtmalarni Real vaqtda kuzatib borish va autsorsing call-markazining ishini kuzatish uchun ma'lumotlarni integratsiya qilish vazifasi qo'yildi.

Bajarilgan ishlar

Loyiha ustida ishlash uchun Syntonic O'zbekiston mijozlarning aloqa markazi uchun ham kiruvchi qo'ng'iroqlarni qabul qilish, ham onlayn hamkorlik buyurtmanomalari asosida chiquvchi aloqa uchun xodimlarni jalb qildi. Loyihani amalga oshirishda ishtirok etgan xodimlar ishlab chiqarish kompaniyasining mahsulotlari va buyurtmachining sotish shartlari to'g'risida ma'lumot olish uchun o'qitilgan. Ishonch telefoni besh kunlik ish haftasi rejimida soat 8 dan 19 gacha ishlaydi.

Amalga oshirilgan vazifalar ro'yxati:

  • Ishga yollash va o'qitish;
  • Haqiqiy mijoz raqami asosida qo'ng'iroqlarni qabul qilish va amalga oshirish uchun masofaviy liniyani sozlash;
  • Kompaniyaning CRM integratsiyasini sozlash.

Aloqa markazining ishini autsorsingda bajarish uchun mijozning skriptlari va telefoniya ishlatiladi.

Loyiha narxini hisoblashda operatorlarning minimal qiymati ko'rsatiladi. Amalga oshirilayotgan loyiha uchun yakuniy to'lov operatorlar tomonidan qabul qilingan va paket narxiga kiritilgan qo'ng'iroqlar hajmiga bog'liq.

Bajarilgan ish natijalari

O'zbekistonda ishlab chiqarish kompaniyasi uchun masofaviy call-markaz loyihasini amalga oshirish doirasida har oyda qabul qilingan va qayta ishlangan arizalar asosida 350 ga yaqin chiquvchi qo'ng'iroqlar amalga oshiriladi, 320 ga yaqin kiruvchi qo'ng'iroqlar qabul qilinadi.

Loyihani ishga tushirish natijalariga ko'ra, mijoz loyihaning tezkor amalga oshirilishini, ma'lumotlarni o'z crm tizimi bilan integratsiya qilish qulayligini ta'kidladi. Shuningdek, kompaniya amalga oshirilayotgan ishlar to'g'risidagi ma'lumotlarga Real vaqtda kirish huquqiga ega, bu sizga masofaviy liniya operatorlarining ishini baholash, shuningdek ishda hisobga olish, kompaniyaning tayyor mahsulotlarini ulgurji xaridorlarining takliflariga javob berish va javob berish imkonini beradi.

Savollaringiz bormi? Bizga yozing!
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.