O'zbekistondagi restoranlar tarmog'i uchun Call-markaz
O'zbekistonda restoran tarmog'i uchun yangi mijozlarni topishga qaratilgan loyiha Syntonic bilan hamkorlikda amalga oshirildi. Bizning mutaxassislarimiz shaxsiy strategiyani ishlab chiqdilar va ishga tushirdilar, natijada doimiy mijozlar bazasini kengaytirishda yuqori mahsuldorlikka erishildi va restoranlar tarmog'i uchun foydani oshirdi.
Loyiha narxini hisoblash
Ishlar | Bir marta | Oylik |
---|---|---|
"Ishonch telefoni" xizmatini ulash
|
Bir marta
895 000 soʻm
|
Oylik
|
Kiruvchi qo'ng'iroqlar oyiga 1500 dona
(qo'ng'iroqning o'rtacha davomiyligi 1,5 daqiqa)
|
Bir marta
|
Oylik
2 590 000 soʻm
|
Mijozning CRM-da operatorlarning ishlashi
(1 ta qo'ng'iroq bo'yicha ma'lumot kiritish-1900 so'm)
|
Bir marta
|
Oylik
2 850 000 soʻm
|
Loyihani qo'llab-quvvatlash (ma'muriyat, qo'llab-quvvatlash)
|
Bir marta
|
Oylik
700 000 soʻm
|
Operatorlarni mijozning mahsulotiga o'rgatish
(bepul)
|
Bir marta
|
Oylik
|
Sip protokoli orqali liniyani ulash
(bepul)
|
Bir marta
|
Oylik
|
Jami
|
Bir marta
895 000 soʻm
|
Oylik
6 140 000 soʻm
|
Mijozning istaklari
Buyurtmalarni qayta ishlash mijozning asosiy maqsadi hisoblanadi. Syntonic mutaxassislari mijozlarning telefon qo'ng'iroqlarini qabul qilish, tarmoq restoranlarida stollarni bron qilish bo'yicha buyurtmalarni rasmiylashtirish va mijozlarni shartlar to'g'risida xabardor qilish va buyurtmachiga berilgan arizalarni topshirish ishlarini tashkil etishlari kerak edi. Loyihani amalga oshirishda telefoniya, mijozlarni jalb qilish bo'yicha skriptlar va mijoz tomonida CRM – O'zbekistondagi restoranlar tarmog'i ishlatilgan.
Nima qilindi
Loyiha doirasida Syntonic restoran tarmog'ining korporativ talablariga javob beradigan operatorlar guruhini jalb qildi va o'rgatdi. Operatorlar har kuni soat 11: 00 dan 23: 00 gacha ish olib borishdi.
Bajarilgan ishlar:
- Loyihaga jalb qilingan operatorlar buyurtmachi tomonidan taklif etilayotgan mahsulot va xizmatlar bo'yicha ish uchun o'qitildi;
- Sip orqali mijozning telefoniyasi autsorsing orqali qo'ng'iroq markaziga ulangan;
- Rezervasyonlarni ro'yxatdan o'tkazish uchun masofaviy qo'ng'iroq markazi mijoz tomonidagi CRM-ga ulangan;
- Restoran ma'murlari bilan o'zaro aloqalar messenjerlar orqali tashkil etilgan.
Bajarilgan ish natijalari
O'zbekistondagi restoranlar tarmog'i uchun ishga tushirilgan autsorsing call-markazi xodimlari tomonidan har kuni 1,5 mingga yaqin qo'ng'iroqlar qabul qilinadi va qayta ishlanadi. Mijozning ta'kidlashicha, loyiha doirasida ishlatilgan CRM tizimi bilan samarali integratsiyaga erishish mumkin edi va rasmiylashtirilgan Rezervasyonlar bo'yicha ma'lumotlardan foydalanish restoran ma'murlarining vazifalarini sezilarli darajada soddalashtirdi va ma'muriy xodimlar uchun kompaniya xarajatlarini optimallashtirish va sezilarli darajada kamaytirishga imkon berdi.