Maqolalar

Qo'ng'iroqlarni kuzatish tizimlari 18 Aprel 2025Qo'ng'iroqlarni kuzatish tizimlari

Qo'ng'iroqni kuzatish xizmati qanday ishlaydi, statik va dinamik o'rtasidagi farq nima, metrikani qanday ulash va sozlash kerak.

Reklama geotargetingi 11 Aprel 2025Reklama geotargetingi

Maqsadli sozlash asosida geomarketingdan foydalanish bo'yicha misollar bilan batafsil gaplashamiz: u qanday ishlaydi, geotargeting qaysi holatda samarali va undan qanday foydalanish kerak.

Tashlab ketilgan savat 04 Aprel 2025Tashlab ketilgan savat

Onlayn do'konlar uchun keng tarqalgan amaliyot shundaki, xaridorlar Savatga mahsulot qo'shadilar, ammo buyurtmalarni to'ldirmaydilar. Biz mijozlar tomonidan bunday xatti – harakatlarning sabablarini-tashlangan savatni va ular bilan qanday qilib to'g'ri ishlashni tushunamiz.

Banner ko'rligi 28 Mart 2025Banner ko'rligi

Banner ko'rligining ta'siri qanday aniq ishlaydi va reklama yanada samarali bo'lishi uchun uni engishning qanday usullari mavjud.

CTR 21 Mart 2025CTR-reklamani bosish koeffitsienti

Nima uchun CTR ko'rsatkichi muhim, veb – saytingizda bosish koeffitsientini qanday hisoblash va metrikani oshirish usullari-biz sizga sharhimizda aytib beramiz.

CRM tizimlari 14 Mart 2025CRM tizimlari

Sizning biznesingiz uchun CRM haqida hamma narsa: ishlash printsipi va integratsiyaning afzalliklari, qaysi kompaniyalar uchun mijozlar ma'lumotlarini hisobga olish tizimini joriy etish zarur, qancha turadi va undan foydalanish bepul.



Savollaringiz bormi? Bizga yozing!
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.