Maqolalar

Qo'ng'iroqni kuzatish xizmati qanday ishlaydi, statik va dinamik o'rtasidagi farq nima, metrikani qanday ulash va sozlash kerak.

Maqsadli sozlash asosida geomarketingdan foydalanish bo'yicha misollar bilan batafsil gaplashamiz: u qanday ishlaydi, geotargeting qaysi holatda samarali va undan qanday foydalanish kerak.

Onlayn do'konlar uchun keng tarqalgan amaliyot shundaki, xaridorlar Savatga mahsulot qo'shadilar, ammo buyurtmalarni to'ldirmaydilar. Biz mijozlar tomonidan bunday xatti – harakatlarning sabablarini-tashlangan savatni va ular bilan qanday qilib to'g'ri ishlashni tushunamiz.

Banner ko'rligining ta'siri qanday aniq ishlaydi va reklama yanada samarali bo'lishi uchun uni engishning qanday usullari mavjud.

Nima uchun CTR ko'rsatkichi muhim, veb – saytingizda bosish koeffitsientini qanday hisoblash va metrikani oshirish usullari-biz sizga sharhimizda aytib beramiz.

Sizning biznesingiz uchun CRM haqida hamma narsa: ishlash printsipi va integratsiyaning afzalliklari, qaysi kompaniyalar uchun mijozlar ma'lumotlarini hisobga olish tizimini joriy etish zarur, qancha turadi va undan foydalanish bepul.